eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych powiatu elbląskiego 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064997 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych powiatu elbląskiego 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdppaslek@zdppaslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych powiatu elbląskiego 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caf35834-7106-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003332/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Nakładki bitumiczne na drogach powiatowych powiatu elbląskiego 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008209/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.252.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1689486,65 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – „Remont nawierzchni DP 1158N w miejscowości Osiek. Etap III” dł. 1.100 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 1,15 km
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń oraz lokalnie w celu profilacji istniejącej nawierzchni. Głębokość frezowania 0-4 cm – 3.000,0 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 5.500,0 m2
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 75 kg/m2 – 412,5 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną – 5.500,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 8 KR 3 - warstwa ścieralna - gr. 3 cm - 5.500,0 m2
• Nawiązanie istniejących zjazdów na pola do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie utwardzenia kruszywem łamanym C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. grubości 10 cm na głębokość od 0,5 do 2 mb. – 24,0 m2
• Nawiązanie istniejących wjazdów indywidualnych utwardzonych do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z mieszanki SMA 8 śr. grubości 4 cm utwardzenia na głębokość od 0,5 do 2 mb. – 144,0 m2
• Ścinka mechaniczna istniejących poboczy gruntowych na szer. 0,5 m wraz z odwozem i utylizacją urobku. Grubość ścinania średnio 15 cm. – 754,0 m2
• Wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie grubości 15 cm i szerokości 0,75 m. – 754,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 347883,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – „Remont nawierzchni ul. Gdańskiej w Pasłęku” dł. 150 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 0,15 km
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 810,0 m2
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 75 kg/m2 – 60,75 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 810,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 8 KR 3 - warstwa ścieralna - gr. 3 cm - 810,0 m2
• Regulacja wysokościowa kratek ściekowych kanalizacji deszczowej – 2 szt.
• Regulacja wysokościowa włazów kanałowych do studni kanalizacyjnych – 1 szt.
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń oraz lokalnie w celu profilacji istniejącej nawierzchni – 510,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 55914,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – „Remont nawierzchni DP 1187N Rychliki - Rejsyty. Etap II” dł. 950 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 0,9 km
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń – 27,6 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 4.140,0 m2
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 100 kg/m2 – 414,0 Mg
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną – 4.140,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 11 KR 3 - warstwa ścieralna - gr. 4 cm - 4.140,0 m2
• Nawiązanie istniejących zjazdów na pola do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie utwardzenia kruszywem łamanym C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. grubości 15 cm na głębokość od 0,5 do 2 mb. – 200,0 m2
• Ścinka mechaniczna istniejących poboczy gruntowych na szer. 0,75 m wraz z odwozem i utylizacją urobku. Grubość ścinania średnio 15 cm. – 1.350,0 m2
• Wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie grubości 15 cm i szerokości 0,75 m. – 1.350,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 360373,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – „Remont nawierzchni DP 1113N Janowo - Kazimierzowo” dł. 600 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 0,9 km
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń oraz na dołączaniu do parkingu bitumicznego koło sklepu na skrzyżowaniu ze starodrożem DK 7 – 360,0 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 3.240,0 m2
• Uzupełnienie lokalnych wyboi i nierówności mieszanką bitumiczną AC 16 W KR 3-4 na goraco – 60 Mg
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 100 kg/m2 – 324,0 Mg
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 3.240,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 16 DTS JENA - warstwa ścieralna - gr. 5 cm – 3.240,0 m2
• Nawiązanie istniejących wjazdów indywidualnych utwardzonych do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z mieszanki SMA 16 DTS JENA śr. grubości 8 cm utwardzenia na głębokość od 0,5 do 2 mb. – 70,0 m2
• Nawiązanie istniejących zjazdów na pola do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie utwardzenia kruszywem łamanym C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. grubości 15 cm na głębokość od 0,5 do 2 mb – 80,0 m2
• Ścinka mechaniczna istniejących poboczy gruntowych na szer. 0,5 m wraz z odwozem i utylizacją urobku. Grubość ścinania średnio 15 cm. – 900,0 m2
• Wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie grubości 15 cm i szerokości 0,75 m – 900,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 310298,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – „Remont nawierzchni DP 1131N Zajączkowo - Ogrodniki” dł. 650 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 0,66 km
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń – 31,5 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 2.310,0 m2
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 100 kg/m2 – 231,0 Mg
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną – 2.310,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 16 DTS JENA KR 3 - warstwa ścieralna - gr. 6 cm – 2.310,0 m2
• Nawiązanie istniejących zjazdów na pola do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie utwardzenia kruszywem łamanym C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. grubości 15 cm na głębokość od 0,5 do 3 mb. – 27,0 m2
• Nawiązanie istniejących wjazdów indywidualnych utwardzonych do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z mieszanki SMA 16 DTS JENA śr. grubości 8 cm utwardzenia na głębokość od 0,5 do 3 mb. – 153,0 m2
• Ścinka mechaniczna istniejących poboczy gruntowych na szer. 0,75 m wraz z odwozem i utylizacją urobku. Grubość ścinania średnio 15 cm. – 990,0 m2
• Wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie grubości 15 cm i szerokości 0,75 m – 990,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 240397,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – „Remont nawierzchni DP 1153N w miejscowości Marianka” dł. 1.000 m.

Zakres robót:
• Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych oraz geodezyjny pomiar powykonawczy – 0,92 km
• Frezowanie nawierzchni w miejscach włączeń oraz lokalnie w celu profilacji istniejącej nawierzchni. Głębokość frezowania 0-4 cm – 2.500,0 m2
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą – 5.000,0 m2
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki AC 16 W Kr 3 w ilości 100 kg/m2 – 500,0 Mg
• Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 5.000,0 m2
• Nawierzchnia z mieszanki SMA 8 KR 3 - warstwa ścieralna - gr. 3 cm – 5.000,0 m2
• Ustawienie krawężnika 15x30x100 – 320,0 m2
• Ława betonowa C 12/15 – 22,4 m3
• Regulacja wysokościowa kratek ściekowych kanalizacji deszczowej – 4 szt.
• Wykonanie zabruku z kamienia na betonie C 12/15 -24,0 m2
• Nawiązanie istniejących zjazdów na pola do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie utwardzenia kruszywem łamanym C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. grubości 10 cm na głębokość od 0,5 do 2 mb. – 24,0 m2
• Nawiązanie istniejących wjazdów indywidualnych utwardzonych do nowej niwelety drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z mieszanki SMA 8 śr. grubości 4 cm utwardzenia na głębokość od 0,5 do 2 mb – 222,0 m2
• Ścinka mechaniczna istniejących poboczy gruntowych na szer. 0,5 m wraz z odwozem i utylizacją urobku. Grubość ścinania średnio 15 cm. – 410,0 m2
• Wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie grubości 15 cm i szerokości 0,5 m – 410,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 374620,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297934,17

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427905,41

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297934,17

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: ul. PRZEMYSŁOWA 1

7.3.4) Miejscowość: NOWY DWÓR GDANSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297934,17

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49814,51

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97089,87

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49814,51

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: ul. PRZEMYSŁOWA 1

7.3.4) Miejscowość: NOWY DWÓR GDANSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49814,51

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291381,59

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398751,49

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291381,59

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROGOMEX” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840201424

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291381,59

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243613,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354313,15

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243613,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „STRZELBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243613,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185341,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290981,74

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185341,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „STRZELBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185341,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325054,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440369,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325054,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "TUGA" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: ul. PRZEMYSŁOWA

7.3.4) Miejscowość: NOWY DWÓR GDANSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325054,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.