eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Przebudowa ulicy Matejki w Piszu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ulicy Matejki w Piszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.4.2.) Miejscowość: Pisz

1.4.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.7.) Numer telefonu: 874241226

1.4.8.) Numer faksu: 874241238

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064939

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00522203

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
Rozliczenie za wykonanie Przedmiotu umowy nastąpi w 2 transzach:
1) I transza – w formie zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto wypłacona w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej;
2) II transza – 95% wynagrodzenia brutto płatne w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury końcowej.

Po zmianie:
Rozliczenie za wykonanie Przedmiotu Umowy nastąpi na podstawie płatności częściowych:
1) I transza – w formie zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto wypłacona w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej;
2) II, III transza – do wysokości 95% wynagrodzenia brutto, pomniejszonego o kwotę zaliczki, o której mowa w pkt 1, wypłacone na postawie prawidłowo wystawionych faktur częściowych;
3) Płatność końcowa wypłacona zostanie po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru końcowego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury częściowej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 - 4 wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
2) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku:
a) wystąpienia nieprzewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej warunków geologicznych, hydrologicznych lub terenowych, mających istotny wpływ na wykonanie Umowy w szczególności:
- odkrycia na terenie robót niewypałów i niewybuchów;
- odkrycia na terenie robót kopalnych szczątków roślin lub zwierząt lub przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami;
- ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury,
b) zawieszenia lub wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy administracji publicznej lub samorządowej,
c) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, trwających dłużej niż 10 dni,
d) siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którymi nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązanych, tj. powódź, trzęsienie ziemi, huragan, wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, rekwizycja, embargo, zarządzenie władz lub zmianę przepisów prawa
w trakcie trwania Umowy. Pod pojęciem siły wyższej nie uznaje się; wystąpienia problemów z wykonaniem Umowy z powodu strajku, wszczęcia sporu zbiorowego bądź innych zdarzeń o podobnym charakterze
u Wykonawcy, a także braków siły roboczej, materiałów i surowców, chyba, że jest to związane bezpośrednio spowodowane siłą wyższą. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest poinformować druga stronę na piśmie, niezwłocznie od jej wystąpienia lub ustania. Zaistnienie siły wyższej powinno być przez Stronę udokumentowane,
e) zmiany dokumentacji projektowej,
f) wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
g) wystąpienia kolizji z sieciami lub urządzeniami gdzie celem rozwiązania niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego, jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych - przy czym przesuniecie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;
3) zmiany zakresu robót, w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1.

Po zmianie:
Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 - 4 wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
2) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku:
a) wystąpienia nieprzewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej warunków geologicznych, hydrologicznych lub terenowych, mających istotny wpływ na wykonanie Umowy w szczególności:
- odkrycia na terenie robót niewypałów i niewybuchów;
- odkrycia na terenie robót kopalnych szczątków roślin lub zwierząt lub przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami;
- ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury,
b) zawieszenia lub wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy administracji publicznej lub samorządowej,
c) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, trwających dłużej niż 10 dni,
d) siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którymi nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązanych, tj. powódź, trzęsienie ziemi, huragan, wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, rekwizycja, embargo, zarządzenie władz lub zmianę przepisów prawa
w trakcie trwania Umowy. Pod pojęciem siły wyższej nie uznaje się; wystąpienia problemów z wykonaniem Umowy z powodu strajku, wszczęcia sporu zbiorowego bądź innych zdarzeń o podobnym charakterze
u Wykonawcy, a także braków siły roboczej, materiałów i surowców, chyba, że jest to związane bezpośrednio spowodowane siłą wyższą. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest poinformować druga stronę na piśmie, niezwłocznie od jej wystąpienia lub ustania. Zaistnienie siły wyższej powinno być przez Stronę udokumentowane,
e) zmiany dokumentacji projektowej,
f) wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
g) wystąpienia kolizji z sieciami lub urządzeniami gdzie celem rozwiązania niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego, jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych - przy czym przesuniecie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;
3) zmiany zakresu robót, w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1.
4) zmiany Harmonogramu w przypadku:
a) uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych elementów robót;
b) uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych elementów robót.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-01 10:00

Po zmianie:
2023-02-03 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-01 10:20

Po zmianie:
2023-02-03 10:20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-02

Po zmianie:
2023-03-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.