eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064762 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b0cd22-8574-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003180/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018528/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1273124,71 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni zarządzanych przez zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na:
a) Część 1 – obejmującą odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach krajowych i wojewódzkich będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni,
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do siwz:
Część 1:
- Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik B1 – Wykaz ulic,
- Załącznik C1/C2 – Mapy,
- Załącznik D – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Załącznik E1 - Przedmiar robót/kosztorys ofertowy,
- Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
3. Termin wykonania zamówienia - 229 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym:
Część 1
a) Etap 1 - maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca kwietnia 2021 r.
b) ETAP 2 – maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy.
Przewidywany termin powiadomienia Wykonawcy i rozpoczęcia robót - pierwsza połowa miesiąca października 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 177049,2 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni zarządzanych przez zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na:
b) Część 2 – obejmującą odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do siwz:
Część 2:
- Załącznik A2 – Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik B2 – Wykaz ulic,
- Załącznik C1/C2 – Mapy,
- Załącznik D – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Załącznik E2 - Przedmiar robót/kosztorys ofertowy,
- Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
3. Termin wykonania zamówienia - 229 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym:
Część 2
a) ETAP 1 - maksymalnie do 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca kwietnia 2021 r.
b) ETAP 2 – maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy.
Przewidywany termin powiadomienia Wykonawcy i rozpoczęcia robót - pierwsza połowa miesiąca października 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 839625,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126918,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185033,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126918,1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 20 13 290

7.3.3) Ulica: ul. Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - wykonanie oznakowania poziomego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145955,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598315,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789358,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598315,9

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 20 13 290

7.3.3) Ulica: ul. Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - kierowanie ruchem oraz wykonanie oznakowania poziomego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688063,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.