Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018528/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00018528/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020946/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064762 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b0cd22-8574-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003180/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018528/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1273124,71 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni zarządzanych przez zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na:a) Część 1 – obejmującą odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach krajowych i wojewódzkich będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni,
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do siwz:
Część 1:
- Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik B1 – Wykaz ulic,
- Załącznik C1/C2 – Mapy,
- Załącznik D – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Załącznik E1 - Przedmiar robót/kosztorys ofertowy,
- Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
3. Termin wykonania zamówienia - 229 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym:
Część 1
a) Etap 1 - maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca kwietnia 2021 r.
b) ETAP 2 – maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy.
Przewidywany termin powiadomienia Wykonawcy i rozpoczęcia robót - pierwsza połowa miesiąca października 2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 177049,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni zarządzanych przez zarządzanych przez Prezydenta Miasta Gdyni, z dopuszczeniem składania ofert częściowych na:b) Część 2 – obejmującą odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do siwz:
Część 2:
- Załącznik A2 – Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik B2 – Wykaz ulic,
- Załącznik C1/C2 – Mapy,
- Załącznik D – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Załącznik E2 - Przedmiar robót/kosztorys ofertowy,
- Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
3. Termin wykonania zamówienia - 229 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym:
Część 2
a) ETAP 1 - maksymalnie do 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca kwietnia 2021 r.
b) ETAP 2 – maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy.
Przewidywany termin powiadomienia Wykonawcy i rozpoczęcia robót - pierwsza połowa miesiąca października 2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 839625,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126918,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185033,56
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126918,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 20 13 290
7.3.3) Ulica: ul. Cicha 60
7.3.4) Miejscowość: Leźno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - wykonanie oznakowania poziomego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145955,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598315,9
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789358,64
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598315,9
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 20 13 290
7.3.3) Ulica: ul. Cicha 60
7.3.4) Miejscowość: Leźno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PU MAL DRÓG Michał Makarski, Ostrowite 7, 83-022 Suchy Dąb - kierowanie ruchem oraz wykonanie oznakowania poziomego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688063,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, w sezonie 2024/2025 z podziałem na 2 zadania
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.