Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045670/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i rozładunek kruszywa budowlanego (dolomit) na drogach i ulicach na terenie gminy Nowe Miasto nad Pilicą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 6741098
1.5.8.) Numer faksu: (48) 6741179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@nowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nowemiasto.eobip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i rozładunek kruszywa budowlanego (dolomit) na drogach i ulicach na terenie gminy Nowe Miasto nad Pilicą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-038a2d4f-8342-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002204/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i rozładunek kruszywa budowlanego (dolomit) na drogach i ulicach na terenie gminy Nowe Miasto nad Pilicą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045670/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚR.271.1.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek kruszywa budowlanego (dolomit) na drogach i ulicach na terenie gminy Nowe Miasto nad Pilicą.
Przez dostawę rozumie się dostarczenie kruszywa w ciągu 1 dnia na wskazany odcinek drogi w ilości około 150 – 260 ton. Zamawiający może zapotrzebować w ciągu dnia, także mniejszą ilość kruszywa.
Przez rozładunek rozumie się rozprowadzenie kruszywa z samochodu
samowyładowczego na danym wskazanym przez zamawiającego odcinku drogi o grubości warstwy do około 10 cm. W przypadku niemożności rozprowadzenia kruszywa, będzie ono wysypywane na kilka pryzm.
Zapotrzebowanie – 4 300 ton kruszywa z czego:
• 4 200 ton o granulacji od 0 do 30 – 31,5 mm (np. 0 – 30,0 – 31,5 mm)
• 100 ton o granulacji od około 30 do około 60 mm (np. 30 – 61,5 – 63,0 mm). Kruszywa powinny spełniać normy zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020 r., poz. 471), który określa jakie wyroby budowlane mogą zostać wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011.
1. Za bezpieczeństwo przy rozładunku kruszywa odpowiada Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. CAREX Grzegorz Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571020039
7.3.3) Ulica: Chęcińska 353
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI NOWE MIASTO NAD PILICĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
- Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
- Dostawa Kruszyw
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.