eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064386 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY

1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja T. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 272-59-37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.piotrowska@umed.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64aa5d60-bd72-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia, odpowiedzi na pytania oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stroniedanego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana doZamawiającego.2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznejza pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnyWykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dokonkretnego Wykonawcy.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie podadresem:https://platforma zakupowa.pl/pn/umed_lodz na stronie dotyczącej odpowiedniegopostępowania. 3. W celu zadania pytania, zmiany lub wycofania oferty, przesłania dokumentówzwiązanych z postępowaniem, Wykonawca powinien postępować zgodnie z instrukcją „Instrukcje dlaWykonawców”dostępną na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.4.Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracęna Platformie, tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesorIntelI V 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4,Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0. 4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;6) Platforma działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;7) Oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Zamawiający, zgodniez załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 w sprawieKrajowych ram interoperacyjności, 6. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przezkilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.7. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanychplików.8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.9.Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie lub postaci elektronicznej opatrzonejelektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10.Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1,art. 66 i art.69

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/38/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe usługi rzecznika patentowego z zakresu ochrony własności intelektualnej dla rozwiązań opracowanych na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie we współpracy z jednostkami naukowymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt 1 lit. d) SWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie szczególnie z zakresu medycyny, farmacji i biotechnologii oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • dokonał co najmniej 30 zgłoszeń wynalazków w wyżej określonych dziedzinach w trybie krajowym przed UP RP, • dokonał co najmniej 10 zgłoszeń wynalazków w wyżej określonych dziedzinach w trybie procedury międzynarodowej lub europejskiej, • świadczył usługi dla przynajmniej 2 jednostek naukowych, co potwierdzi załączając podpisane wypełnione oświadczenie – załącznik nr 6

Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w ust. 5.2 pkt 1 lit. b) SWZ, jeżeli wykaże posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu rzecznika patentowego w podanym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które posiadają uprawnienia polskiego i europejskiego rzecznika patentowego i przynajmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu rzecznika patentowego, co potwierdzi wypełnionym wykazem osób - załącznik nr 5

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dotyczące usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: • 30 zgłoszeń wynalazków w wyżej określonych dziedzinach w trybie krajowym przed UP RP, • 10 zgłoszeń wynalazków w wyżej określonych dziedzinach w trybie procedury międzynarodowej lub europejskiej, • przynajmniej 2 jednostek naukowych, wraz z podaniem ich nazw, dat wykonania usług, które zostały wykonane lub są wykonywane należycie co potwierdzi załączając podpisane i wypełnione oświadczenie – załącznik nr 6
2.Wykaz posiadania uprawnień do wykonywania zawodu rzecznika patentowego w podanym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które posiadają uprawnienia polskiego i europejskiego rzecznika patentowego i przynajmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu rzecznika patentowego, co potwierdzi załączając wypełniony - załącznik nr 5.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Podpisany Formularz Opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Podpisany Formularz Opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wniniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwopowinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej zazgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Oryginał pełnomocnictwaopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisemosobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopiapotwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza,powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:postępowania ozamówienie publiczne, którego dotyczą,wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresusiedziby,ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wszelka korespondencjaprowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.4. Przepisy dotyczącewykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazostanie wybrana,zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówieniapublicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, sposób zapłaty wynagrodzenia, termin i sposób realizacji gwarancji, przedmiot umowy, zasady wynagradzania, wysokość wynagrodzenia, zakres dostawy, sposób odbioru towaru.
2. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania umowy możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści Oferty, w tym w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków:
a) zaistnienie siły wyższej;
b) zaistnienie niezawinionych przez Strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zwarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c) utrata przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, jak również w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powodujących konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 powyżej okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian postanowień umowy ani nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do dokonania takich zmian.
3. Ewentualna zmiana postanowień umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.