eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa sieci wodno - kanalizacyjnych na osiedlu przy ul. Europejskiej w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064360 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno – kanalizacyjnych na osiedlu przy ul. Europejskiej w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 717982165

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno – kanalizacyjnych na osiedlu przy ul. Europejskiej w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ae704d-bd5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004538/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wod-kan na osiedlu przy ul. Europejskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa sieci wodno – kanalizacyjnych na osiedlu przy ul. Europejskiej w Oleśnicy”. W ramach zadania należy wykonać kanalizację deszczową w ul. Niemieckiej na odcinku od ul. Polnej do ul. Europejskiej wraz z przepompownią, kanalizację sanitarną wraz z przyłączami w ul. Niemieckiej na odcinku od ul. Włoskiej do ul. Europejskiej, sieć wodociągową z przyłączami w ul. Holenderskiej, Greckiej oraz w ul. Niemieckiej i Francuskiej na odcinku od ul. Włoskiej do ul. Europejskiej.
Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej firmy: Zakład Projektowania i Nadzoru Obiektów Inżynierii Lądowej Lech Grabowski (dotyczy odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Niemieckiej od ul. Polnej do ul. Włoskiej) oraz DROGTIM Adam Pawłucki (dotyczy sieci i kanalizacji pomiędzy ul. Włoską i ul. Europejską) załączonej do przetargu oraz opisany jest poniżej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma zrealizować m.in.:
1. Kanalizację deszczową:
a) główny kanał kanalizacji deszczowej w ul. Niemieckiej na odcinku od istniejącej studni D2 w ul. Polnej do studni D26 w ul. Europejskiej (studnia ta będzie wykonana wg odrębnego postępowania), bez przyłączy do granicy działek i bez wpustów ulicznych lecz z uwzględnieniem wszystkich odejść pod przykanaliki i rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową, zakończone zaślepkami (zarówno w studniach jak i na głównym kanale),
b) kanalizację deszczową o łącznej długości ok. 800 m, w tym kanalizację deszczową grawitacyjną o łącznej długości ok. 580 m z rur PVC SN 8 SDR 34 oraz z rur GRP wyposażonych w gumową uszczelkę wargową, zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z polipropylenu oraz kanalizację deszczową tłoczną o łącznej długości ok. 223 m z rur PE100 PN10 SDR17,
c) przepompownię P1 w studni o średnicy wewnętrznej DN 2000 i wysokości 4,75 m, wyposażoną m.in. w 2 pompy pracujące naprzemiennie wraz z odpowiednim sterowaniem. Przepompownię należy włączyć w istniejący system monitoringu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji MGK Sp. z o.o. w Oleśnicy, który aktualnie oparty jest na oprogramowaniu wizualizacyjnym SKADA Wonderware. Ponadto należy wykonać szafę sterowniczą z wyposażeniem oraz jej zasilanie w energię elektryczną ze złącza kablowo – pomiarowego typu ZK4a, które będzie realizowane przez Tauron Dystrybucja S.A.
d) dla całego odcinka kanału deszczowego wykonać jednolitą podsypkę z piasku o grubości min. 20 cm i obsypkę z piasku na wysokość min. 30 cm ponad wierzch rur i dokładnie zagęścić.
2. Kanalizację sanitarną:
a) w ul. Niemieckiej o łącznej długości ok. 345 m z rur PCV SDR 34 SN12 (odcinek S1 – S10) z wpięciem do istniejącej sieci ks250 (istniejąca studnia S1 w rejonie skrzyżowania ul. Belgijskiej z ul. Europejską i ul. Niemiecką) wraz ze wszystkimi przyłączami z rur PCV SDR 34 SN8 do granicy działek w ul. Niemieckiej zakończonymi zaślepkami zgodnie z dokumentacją projektową.
b) w ul. Holenderskiej o łącznej długości ok. 75 m z rur PCV SDR 34 SN12 (odcinek S4 – S11oraz S7 – S23) wraz ze wszystkimi przyłączami z rur PCV SDR 34 SN8 do granicy działek w ul. Holenderskiej zakończonymi zaślepkami zgodnie z dokumentacją projektową.
c) studnię S11 należy wykonać zgodnie z projektem wraz z zaślepką na odejściu kanalizacji w ul. Holenderską, w celu możliwości wykonania dalszej rozbudowy w późniejszym czasie.
3. Sieć wodociągową:
a) w ul. Niemieckiej o łącznej długości ok. 385 m z rur i kształtek PEHD fi 200 PE 100, PN 10, SDR 17 (kanał główny) od połączenia z istniejącą siecią wodociągową na skrzyżowaniu z ul. Belgijską i ul. Europejską w W1 do W4 i wpięcia w nową sieć wodociągową w ul. Niemieckiej na skrzyżowaniu z ul. Włoską wraz ze wszystkimi przyłączami do granicy działek i wyprowadzeniami pod dalszą rozbudowę sieci zakończonymi korkami elektrooporowymi oraz z wszelkimi zasuwami, trójnikami i armaturą zewnętrzną określoną w dokumentacji projektowej,
b) w ul. Francuskiej o łącznej długości ok. 365 m z rur i kształtek PEHD fi 160 PE 100, PN 10, SDR 17 (kanał główny) od połączenia z nową siecią wodociągową w obrębie odejścia do hydrantu HP5 na skrzyżowaniu z ul. Europejską do W9 i wpięcia w nową sieć wodociągową w ul. Francuskiej na skrzyżowaniu z ul. Włoską wraz ze wszystkimi przyłączami do granicy działek zakończonymi korkami elektrooporowymi oraz ze wszelkimi zasuwami, trójnikami i armaturą zewnętrzną określoną w dokumentacji projektowej,
c) w ul. Greckiej (sięgaczu ul. Francuskiej) o łącznej długości ok. 205 m z rur i kształtek PEHD fi 160 PE 100, PN 10, SDR 17 (kanał główny) od wspięcia trójnikiem w W8 na skrzyżowaniu z ul. Francuską do W10 na końcu sięgacza wraz ze wszystkimi przyłączami do granicy działek zakończonymi korkami elektrooporowymi oraz ze wszelkimi zasuwami i armaturą zewnętrzną określoną w dokumentacji projektowej,
d) w ul. Holenderskiej o łącznej długości ok. 420 m z rur i kształtek PE HD fi 160 PE 100, PN 10, SDR 17 (kanał główny) od wpięcia trójnikiem w W2 w wodociąg fi 200 w ul. Niemieckiej do W6 i wpięcia w nową sieć wodociągową w ul. Włoskiej wraz ze wszystkimi przyłączami do granicy działek zakończonymi korkami elektrooporowymi oraz ze wszelkimi zasuwami, trójnikami i armaturą zewnętrzną określoną w dokumentacji projektowej. Ponadto z głównej sieci wodociągowej w obrębie działki nr 321 AM94 należy wykonać odejście na trójniku pod przyłącze wodociągowe o średnicy 90 mm z zasuwami odcinającymi zarówno na sieci głównej jaki i na przyłączu, w celu umożliwienia wpięcia do głównej sieci fi 160 projektowanej wg odrębnego opracowania sieci o średnicy 90 mm z działki nr 321,
e) w łączniku ulic Holenderskiej i Niemieckiej o łącznej długości ok. 120 m z rur i kształtek PEHD fi 160 PE 100, PN 10, SDR 17 (kanał główny) od wpięcia trójnikiem w W3 w wodociąg w ul. Niemieckiej do wpięcia trójnikiem w W5 w wodociąg w ul. Holenderskiej wraz ze wszystkimi przyłączami do granicy działek zakończonymi korkami elektrooporowymi oraz z wszelkimi zasuwami i armaturą zewnętrzną określoną w dokumentacji projektowej,
4. Trwałe usunięcie wszystkich drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni w pasie drogowym w obrębie wykonywanych robót.
5. Trwałe usunięcie, wywiezienie i zutylizowanie przez Wykonawcę wszelkich elementów obcych, które nie powinny znajdować się w pasie drogowym oraz wszelkich odpadów powstałych w tracie robót budowlanych.
6. Uzyskać zatwierdzenie organizacji ruchu na czas robót oraz wystąpić o zajęcie pasa drogowego do zarządcy drogi.
7. Po wykonanych robotach wyrównać i uporządkować teren w obrębie wykonywanych prac.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego wraz z wynikami badania wody, zgodnie z wytycznymi sanepidu oraz badaniem ciśnienia wody w hydrantach.
Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą Pzp. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

Zamówienie nie jest podzielone na części.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV): roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – 45.33.20.00-3, roboty instalacyjne kanalizacyjne – 45.33.23.00-6

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
– sieć kanalizacji grawitacyjnej o łącznej długości min. 1000 m
– sieć wodociągową lub kanalizację tłoczną o łącznej długości 1500m
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem oraz podstawę
do dysponowania: − kierownik budowy z uprawnieniami z uprawnieniami sanitarnymi – bez ograniczeń c) Zamawiający, w stosunku do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)
Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 7 do SWZ; b) Odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu określonych w SWZ: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty – według załącznika nr 4 do SWZ; b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami ¬– według załącznika nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2)
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 3
do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;4) Następujące
podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ i ogłoszeniem 5)
Dokument wadium, 6) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy
7) inne dokumenty wymagane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN, w formie zgodnej z
art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach
ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055
0004 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer postępowania 3. Zaleca się dołączenie do oferty
dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Wadium winno być na koncie
Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest
wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać
co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki
powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;2) z jego
treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i
bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania
ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać
postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu
gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa
oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest
Gmina Miasto Oleśnica

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców przed zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.