eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa prania, dezynfekcji i maglowania dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania, dezynfekcji i maglowania dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prania, dezynfekcji i maglowania dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb09d0a-a614-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 usługa prania bielizny pościelowej, ręczników , obrusów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/200/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Pranie maglowanie i dezynfekcja pościeli ok. 20 000 kg, pranie, maglowanie zasłon i firan ok. 150 kg., pranie koców, poduszek i kołder ok. 8000 kg., pranie i prasowanie fartuchów 100 kg. rocznie. Odbiór pościeli brudnej i dostawa pościeli czystej transportem wykonawcy.
Zakres świadczonych usług prania będzie obejmować:
1) bielizna pościelowa, gastronomiczna, ścierki lniane - zostaną poddane praniu, krochmaleniu i prasowaniu,
2) ręczniki frotte , firany zasłony - poddane zostaną praniu i prasowaniu,
3) koce, kołdry, poduszki - poddane zostaną praniu oraz dezynfekcji.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę prania, krochmalenia, prasowania wg. technologii i zasad powszechnie stosowanych dbając szczególnie o trwałość, wygląd i stan pranych rzeczy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru brudnej bielizny w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz dostarczenia czystego asortymentu posegregowanego i zapakowanego w worki foliowe po ok. 20 kg transportem własnym i na swój koszt. Pościel przeznaczona do Hostelu "Mały Żagiel" powinna być złożona w formacie 40x70 cm.
4. Sposoby identyfikacji bielizny, ich miary i wagi, zostaną uzgodnione przez strony, każdorazowo przy pobraniu danej partii bielizny do prania.
5. Wykonawca jest zobowiązany do segregacji otrzymanego asortymentu pod względem uszkodzeń i zwrotu w oddzielnych paczkach uszkodzonej (poplamionej i podartej) bielizny.
6. Częstotliwości prania poszczególnego asortymentu ok. 3 x w tygodniu. Bielizna pobrana od zamawiającego zostanie zwrócona wyprana w ciągu 48 godzin.
7. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zlecenia prania poza terminami określonymi w opisie.
8. Wykonawca nie będzie sobie rościł pretensji do wahań w ilości dostarczonej bielizny do prania. Ilość brudnej bielizny przekazana przez Zamawiającego będzie uzależniona od jego potrzeb. Ostateczna całkowita ilość bielizny może być mniejsza od wskazanej w SWZ. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o zapłatę kwoty z tytułu powstałej różnicy.
Miejsce odbioru i dostawy:
1. Studencki Dom Marynarza nr 2, 81-237 Gdynia, ul. Sędzickiego 19
2. Studencki Dom Marynarza nr 2, 81-226 Gdynia, ul. Beniowskiego 15/17
3. Studencki Dom Marynarza nr 2, 81-226 Gdynia, ul. Beniowskiego 20/22

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191541,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239410,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195600,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.3) Ulica: UL. Bojanowska

7.3.4) Miejscowość: SIERPC

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy=kwota przeznaczona na realizację umowy przez 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.