eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wsparcie DOM 5 oraz dodatkowe instalacje.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie DOM 5 oraz dodatkowe instalacje.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie DOM 5 oraz dodatkowe instalacje.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9584e49d-93b9-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001761/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wsparcie DOM5 + dodatkowe instalacje (Oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP – usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn: związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Serwis oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego systemu Dom 5 obejmuje pomoc w zakresie obsługi systemu, aktualizacje systemu wynikające ze zmian regulacji prawnych, usprawnienia istniejących funkcjonalności zwiększające ergonomię korzystania z systemu. Zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych czynności związane z wprowadzeniem zmian do programu objęte są ochroną prawno-autorską i mieszczą się w granicach uprawnień przysługujących twórcy, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania. Firma SACER S.C. posiada autorskie prawa majątkowe do zintegrowanego systemu informatycznego „DOM 5”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-WR-11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Serwis oprogramowania komputerowego systemu:

• Diagnostyka nieprawidłowej pracy systemu
• Usuwanie nieprawidłowości w pracy systemu wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
• Gotowość do usunięcia nieprawidłowości w pracy systemu wynikających z innych przyczyn
• Wprowadzanie do systemu niezbędnych zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
• Gotowość do wprowadzanie do systemu zmian wynikających ze zmian powszechnie przepisów prawa miejscowego
• Telefoniczne oraz mailowe wsparcie techniczne użytkowników w zakresie pracy w systemie

Serwis oprogramowania dotyczyć będzie 120 użytkowników systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48480000-6 - Pakiety oprogramowania dla sprzedaży, marketingu i wywiadu gospodarczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217538,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217538,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217538,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sacer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-005-22-23

7.3.3) Ulica: Waszyngtona 34/36

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-342

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217538,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.