Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011687/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064168 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia i osób oraz konwojowaniu w Muzeum Hutnictwa w Chorzowie (w organizacji)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Hutnictwa (w organizacji)
1.3.) Oddział zamawiającego: Anna Stus-Sośnierz pracownik ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384531636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowców 13
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322413104
1.5.8.) Numer faksu: +48322413926
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumhutnictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumwchorzowie.pl/pl/muzeum-hutnictwa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia i osób oraz konwojowaniu w Muzeum Hutnictwa w Chorzowie (w organizacji)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34982916-79e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia i osób oraz konwojowaniu w Muzeum Hutnictwa w Chorzowie (w organizacji)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011687/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MH.272.02.2021.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących kwalifikowaną ochronę fizyczną osób i mienia Muzeum Hutnictwa w Chorzowie ze szczególnym uwzględnieniem ochrony eksponatów prezentowanych podczas wystaw jak i tych zgromadzonych w Muzeum Hutnictwa, codziennie przez 24 godziny na dobę, to oznacza w dni powszednie, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy i konwojowanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Usługa konwojowania na terenie Unii Europejskiej będzie polegała na organizacji i zabezpieczeniu konwojowania transportu dzieł sztuki na potrzeby Zamawiającego, wykonywanej na terenach państw Unii Europejskiej (w tym Polski – jeżeli będzie taka potrzeba). Co do zasady, transport obiektów realizowany będzie środkiem transportu zapewnionym przez Zamawiającego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (zwany dalej „Wzór umowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238807,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291736,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238807,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272360738
7.3.3) Ulica: Katowicka 115 C
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238807,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający przekaże zawiadomienie o realizacji opcji, najpóźniej do dnia 20.12.2021r. Brak takiego zawiadomienia w powyższym terminie oznacza, że Zamawiający nie korzysta z opcji.
3. Zawiadomienie o którym mowa w § 5 ust. 3 umowy, zostanie przekazane na piśmie oraz podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji Zamawiającego.
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Realizacja usług asystenta osoby z niepełnosprawnością w ramach programu MRiPS "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2024 na rzecz osób wskazanych przez OPS w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenia placu składowego na obszarze stadionu śląskiego w Chorzowie zgodnie z dokumentacją projektową"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.