eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wróblew › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8286612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.wroblew.pl; miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d39ebbf0-744a-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001766/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.02.2022.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4404557,41 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404557,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
a) Część 1 - Przebudowę drogi gminnej nr 114582E w miejscowości Ocin

(dot. części 1) zadanie obejmuje wykonanie jezdni dla dwóch odcinków drogi. Obustronne wykonanie poboczy – lewostronne utwardzenie z kostki betonowej i prawostronne z kruszywa łamanego.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi w miejscowości Ocin.
Zakres obejmuje wykonanie:
- nowej konstrukcji jezdni;
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego;
- wykonanie pobocza utwardzonego – nawierzchnia z kostki betonowej;
- budowa zjazdów z kostki betonowej;
- budowa sieci kanalizacji deszczowej;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej i sieci gazowej.
Parametry techniczne:
· Kategoria ruchu KR1
· Klasa drogi – odcinek A-B D
· Kategoria drogi – odcinek A-B gminna
· Kategoria drogi – odcinek C-D wewnętrzna
· Szerokość jezdni – odcinek A-B 4,50m
· Szerokość jezdni – odcinek C-D 4,00m
· Szerokość pobocza utwardzonego 1,20m
· Szerokość pobocza z kruszywa łamanego 0,75m
· Długość odcinka A-B 990,00mb
· Długość odcinka C-D 204,00mb

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują załączniki do SWZ:
1) dokumentacja projektowa;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
3) Uzgodnienie Orange Polska S.A., PSG sp. z o.o., PGE, PKP;
4) przedmiar robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym. Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową .
W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiarze a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2109648,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:

b) Część 2 - Przebudowa drogi dojazdowej wraz z łącznikiem w miejscowości Rakowice

(dot. części 2) Zadanie obejmuje wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o łącznej długości 1,854 km i szerokości 4,0 m. Jezdnia zostanie wykonana ze spadkiem daszkowym 2%. Obustronnie wykonane zostaną pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m.
W ramach zadania należy wykonać usunięcie kolizji telekomunikacyjnej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują załączniki do SWZ:
1) dokumentacja projektowa;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
3) Uzgodnienie Orange Polska S.A.
4) przedmiar robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym. Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową .
W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiarze a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1395593,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wróblew.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:

c) Część 3 - Przebudowa drogi dojazdowej Sadokrzyce – Próchna

(dot. część 3) Zadanie obejmuje przebudowę drogi dojazdowej na odcinku Sadokrzyce – Próchna.
Zakres obejmuje wykonanie:
- nowej konstrukcji jezdni;
- poboczy z kruszywa łamanego;
- przebudowa przepustu;
- budowa rowów odparowujących.
· Kategoria drogi: wewnętrza
· Długość przebudowywanego odcinka drogi 906.90mb
· Szerokość jezdni 4.5m

1) dokumentacja projektowa;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
3) przedmiar robót.

Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym. Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową .
W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiarze a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 899314,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2392006,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2509509,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2392006,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181418538

7.3.3) Ulica: Noskowska 3-5

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Cały zakres robót z wyłączeniem robót bitumicznych - Podwykonawca nieznany na etapie składania oferty


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2392006,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494538,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1692524,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494538,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271242050

7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża sanitarna – Podwykonawca na etapie składania oferty jest nieznany
Branża telekomunikacyjna – Podwykonawca na etapie składania oferty jest nieznany


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494538,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904585,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987796,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904585,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271242050

7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża sanitarna – Podwykonawca na etapie składania oferty jest nieznany
Branża telekomunikacyjna – Podwykonawca na etapie składania oferty jest nieznany


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904585,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.