eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów Duży › "Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych, dostawczych, ciągników rolniczych oraz akumulatorów"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych, dostawczych, ciągników rolniczych oraz akumulatorów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2022dzp21@zgkgrodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o. 100 % własność gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych, dostawczych, ciągników rolniczych oraz akumulatorów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8fbe6bc-82ae-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/21/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248994,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia I części jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów ciężarowych: SCANIA (P94), MAN (18250, 10 FL, 27403, TGL 12180) , VOLVO (FL6, FL4XR3), RENAULT MAXITY, STAR (200).
2. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
3. Dostarczane części zamienne będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz. 2022 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do samochodów zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi (część I), stanowiącymi załączniki nr 2 a - e do SWZ.
5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.5.) Wartość części: 105243,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia II części jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do samochodów dostawczych: GAZELA, LUBLIN, VOLKSWAGEN (LT, T5, Crafter, CADDY), RENAULT KANGOO .
2. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
3. Dostarczane części zamienne będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz. 2022 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do samochodów zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi (część II), stanowiącymi załączniki nr 3 a - e do SWZ.
5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.5.) Wartość części: 117354,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia III części jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągników rolniczych: URSUS (3512), Kubota (5040), CASE (IH Maxxum 140), Solaris (35), ZETOR (Fortera 9641), ORION CRYSTAL (13).
2. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
3. Dostarczane części zamienne będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz. 2022 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągników zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi (część III), stanowiącymi załączniki nr 4 a - f do SWZ.
5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.5.5.) Wartość części: 58203,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia IV części jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych akumulatorów do w/w pojazdów.
2. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
3. Dostarczane akumulatory będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz. 2022 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć akumulatory zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym (część IV), stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.5.5.) Wartość części: 25461,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102729,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102729,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102729,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "AUTO-REMO" s.c. Roman Niedziński, Marcin Niedziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291619792

7.3.3) Ulica: Królewska 44

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102729,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87400,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87400,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87400,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "AUTO-REMO" s.c. Roman Niedziński, Marcin Niedziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291619792

7.3.3) Ulica: Królewska 44

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87400,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34813,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34813,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34813,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "AUTO-REMO" s.c. Roman Niedziński, Marcin Niedziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291619792

7.3.3) Ulica: Królewska 44

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34813,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.