eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa artykułów spożywczych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie w roku 2023 w zestawieniu asortymentowo-ilościowym



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie w roku 2023 w zestawieniu asortymentowo-ilościowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380370870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.szczesna@zpow3.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zpow3.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.zpow3.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Piecza zastępcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie w roku 2023 w zestawieniu asortymentowo-ilościowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3874c6cb-9e2c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270246/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i Zakup artykułów żywnościowych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DA.2610.1.2022.BSz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.4.2022.BSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416759,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa art. spożywczych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie w roku 2023 w zestawieniu asortymentowo-ilościowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449863,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449863,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449863,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ovotzer Service SC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252289681

7.3.3) Ulica: Telewizyjna 31A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-492

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449863,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-26 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na fakt, iż system błędnie przyjął, iż zamówienie nie jest podzielone na części po mimo zaznaczeni przez pracownika okienka poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje:

Zamówienia udzielono w podziel na 16 części na każdą jednostkę, którą obsługuje Zespół Nr 3 osobno.

Ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczy części od 1 do 16 – Dostawa art. spożywczych do jednostek obsługiwanych przez Zespół Nr 3

Część 1 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Czwórka”
Część 2 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Cichy Kąt”
Część 3 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Wiśniowa”
Część 4 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań”
Część 5 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom na Jagiellońskiej”
Część 6 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Chata”
Część 7 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Stalówka"
Część 8 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Mickiewicza"
Część 9 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Chełmżyńskiej"
Część 10- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczny Dom"
Część 11 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczna Wyspa"
Część 12 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zielona Sąsiedzka"
Część 13 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zakątek"
Część 14 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Cichy Port"
Część 15- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Nowa Łomżyńska"
Część 16 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Oboźna”

Umowy zostały podpisane w dniu 26 stycznia 2023 r. z Firmą Ovotzer S.C. ul. Telewizyjna 31A; 01-492 Warszawa, na każda jednostkę osobno.

Część 1 – Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Czwórka”
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 2 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Cichy Kąt”
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 3 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Wiśniowa”
Wartość umowy netto: 11 810,94 zł
Wartość umowy brutto: 12 748,75 zł

Część 4 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań”
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 5 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Dom na Jagiellońskiej”
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 6 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Chata”
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 7 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Stalówka"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 8 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Mickiewicza"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 9 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom przy Chełmżyńskiej"
Wartość umowy netto: 20 798,87 zł
Wartość umowy brutto: 22 450,44 zł

Część 10- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczny Dom"
Wartość umowy netto: 23 999,36 zł
Wartość umowy brutto: 25 906,18 zł

Część 11 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Bezpieczna Wyspa"
Wartość umowy netto: 20 798,87 zł
Wartość umowy brutto: 22 450,44 zł

Część 12 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zielona Sąsiedzka"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 13 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zakątek"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 14 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Cichy Port"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 15- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Nowa Łomżyńska"
Wartość umowy netto: 29 458,34 zł
Wartość umowy brutto: 31 798,48 zł

Część 16 - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Oboźna”
Wartość umowy netto: 15 310,05 zł
Wartość umowy brutto: 16 524,07 zł

Łączna wartość umów: 449 863,16 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.