eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 735 15 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6bd3e4e-6e00-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003244/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010294/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/tp/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Katowicach, przy ul. Kossutha 13 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części I.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierał załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części I.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją umowy, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 118066,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Gliwicach, przy ul. W. Pola 7 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części II.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części II.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją umowy, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu umowy, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 3117,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Rybniku, przy ul. 3 Maja 29 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części III.
2. Wywóz odpadów obejmował zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 10395,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Bytomiu, przy ul. Wrocławskiej 32/34 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części IV.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części IV.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 3605,58 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Piekarach Śląskich, przy ul. Kościuszki 22 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części V.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części V.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2921,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99079,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129475,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99079,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340128630

7.3.3) Ulica: ul. Obroki 140

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99079,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-08 do 2023-02-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Gliwice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312211431

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-08 do 2023-02-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna złożona oferta w zakresie Części III podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 pkt. 2 ustawy pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3647,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4685,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3647,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6450000204

7.3.3) Ulica: ul. Nakielska 1-3

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3647,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-08 do 2023-02-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4072,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4072,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4072,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZOM Strach Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732850870

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Konopiska

7.3.5) Kod pocztowy: 42-274

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4072,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-08 do 2023-02-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.