Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00010294/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
- 2023/BZP 00164178/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00164256/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00164318/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 735 15 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6bd3e4e-6e00-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003244/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/tp/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Katowicach, przy ul. Kossutha 13 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części I.2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierał załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części I.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją umowy, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 118066,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Gliwicach, przy ul. W. Pola 7 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części II.2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części II.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją umowy, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu umowy, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3117,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Rybniku, przy ul. 3 Maja 29 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części III.2. Wywóz odpadów obejmował zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 10395,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Bytomiu, przy ul. Wrocławskiej 32/34 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części IV.2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części IV.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3605,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Piekarach Śląskich, przy ul. Kościuszki 22 zgodnie z zasadami określonymi w umowie, w tym w załączniku nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części V.2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do umowy: opis przedmiotu umowy i kalkulacja cenowa dla Części V.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązał się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 2921,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99079,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129475,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99079,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340128630
7.3.3) Ulica: ul. Obroki 140
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99079,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2023-02-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Gliwice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312211431
7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2023-02-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna złożona oferta w zakresie Części III podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 pkt. 2 ustawy pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3647,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4685,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3647,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6450000204
7.3.3) Ulica: ul. Nakielska 1-3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3647,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2023-02-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4072,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4072,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4072,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZOM Strach Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732850870
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4072,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-08 do 2023-02-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.