eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Jawora



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Jawora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jawor

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.djoric@jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jawor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Jawora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3547638c-9505-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1415959,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Jawora” polegająca na :
1. Modernizacji sieci wodociągowej wraz z przyłączami na ul. Kościuszki i Strzegomskiej na podstawie dokumentacji projektowej: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Strzegomskiej i Kościuszki w Jaworze sporządzonej przez WOKAN- PROJEKT.
1.1 Lokalizacja: Gmina Jawor,
UL. WROCŁAWSKA
NR DZIAŁKI OBRĘB
352 Obr. 0007 Stare Miasto
226 Obr. 0007 Stare Miasto
238 Obr. 0007 Stare Miasto
1.2 Zakres niniejszego zamówienia obejmuje m. in.:

a) Roboty przygotowawcze i geodezyjne;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Demontaż sieci wodociągowej i przyłączy;
d) Roboty ziemne związane z wykonaniem modernizacji/przebudowy sieci wodociągowej i przyłączy;
e) Modernizacja/przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy o średnicach 32, 40, 50, 90, 110, 160, 200 mm na całym odcinku ul. Kościuszki i Strzegomskiej;
f) Wykonanie robót ziemnych związanych (zasypanie wykopów – wymiana gruntu jeżeli grunt rodzimy nie uzyska wymaganego wskaźnika zagęszczenia gruntu) z zakryciem sieci i odtworzeniem pod konstrukcję drogi;
g) Wykonanie inspekcji sieci wodociągowej;
h) Inwentaryzacja powykonawcza;
i) Uzyskanie zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu u zarządzającego ruchem nad drogami gminnymi i wojewódzkimi – Starostwa Powiatu/ Marszałek Województwa Dolnośląskiego;
j) uporządkowanie terenu inwestycji,
k) wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWIORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego;
l) prowadzenie dziennika budowy,
m) przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 szt.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w rozszerzeniu . dxf i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania.


2. Modernizacji sieci wodociągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ul. Rynek 38-42 w Jaworze.
2.1 Lokalizacja: Gmina Jawor,
UL. WROCŁAWSKA
NR DZIAŁKI OBRĘB
113/12 Obr. 0007 Stare Miasto
105 Obr. 0007 Stare Miasto
2.2 Zakres niniejszego zamówienia obejmuje m. in.:
a) Wykonanie Projektu techniczne wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla modernizacji sieci wodociągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ul. Rynek 38-42 i ul. Kościelna oraz wykonanie nowych sieci;
b) Roboty przygotowawcze i geodezyjne;
c) Roboty rozbiórkowe;
d) Demontaż sieci wodociągowej i przyłączy oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
e) Roboty ziemne związane z wykonaniem modernizacji/przebudowy sieci wodociągowej i przyłączy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
f) Modernizacja/przebudowa sieci wodociągowej i przyłączy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na całym odcinku ul. Rynek 38-42 i ul. Kościelna – dla wskazanych nr dzia-łek (113/12, 105) oraz zakresu opracowania- załącznik graficzny;
g) Wykonanie robót ziemnych związanych (zasypanie wykopów – wymiana gruntu jeżeli grunt rodzimy nie uzyska wymaganego wskaźnika zagęszczenia gruntu) z zakryciem sieci i odtworzeniem konstrukcji drogi;
h) Wykonanie inspekcji sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
i) Inwentaryzacja powykonawcza;
j) Uzyskanie zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu u zarządzającego ruchem nad drogami gminnymi – Starostwa Powiatu;
k) uporządkowanie terenu inwestycji,
l) wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWIORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego;
m) prowadzenie dziennika budowy,
n) przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 szt.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w rozszerzeniu .dxf i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950001773

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.