Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930588625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Strzelecki 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-224
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zck-wroc.logintrade.net/zapytania_email,110142,575ac00d055b8ce99293d459adf2ca35.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a69a83da-715b-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030538/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczń biurowych na terenie Cmentarzy Komunalnych Oddział Osobowice i Grabiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT-28-05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416026,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88988,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.Przedmiot zamówienia części 1 składa się z dwóch następujących zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Jednorazowe umycie okien budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 40644,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.Przedmiot zamówienia części 2 składa się z dwóch następujących zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Jednorazowe umycie okien budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 40344,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41608,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41608,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jur-And Bieńkowski, Zielonka Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992356140
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 28-30
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-333
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JUR-AND BIEŃKOWSKI, ZIELONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JUR-AND BIEŃKOWSKI, ZIELONKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41608,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jur-And Bieńkowski, Zielonka Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992356140
7.3.3) Ulica: Powstańcóe Śląskich 28-30
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-333
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JUR-AND BIEŃKOWSKI, ZIELONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JUR-AND BIEŃKOWSKI, ZIELONKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.