Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00261685/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00265116/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00268882/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00272907/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00277094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie i wdrożenie systemu do zarządzania zgłoszeniami w Gminie Lublin wraz ze wsparciem autorskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie i wdrożenie systemu do zarządzania zgłoszeniami w Gminie Lublin wraz ze wsparciem autorskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d43f2b3a-e871-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/80/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.56 Udostępnienie i wdrożenie systemu do zarządzania zgłoszeniami dla Gminy Lublin wraz ze wsparciem autorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253986/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.71.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wdrożenie systemu w ramach którego Wykonawca: 1.1. wykonana analizę przedwdrożeniową uwzględniającą: a) schemat architektury wewnętrznej rozwiązania, zabezpieczeń, autoryzacji użytkowników; b) sposób synchronizacji użytkowników systemu z co najmniej trzema niezależnymi Active Directory kontrolerami domen Zamawiającego; c) przygotowanie wykazu formatek oraz sposobu realizacji przepływów. 1.2. udostępnieni oprogramowanie oraz dokona jego koniecznej parametryzacji, konfiguracji lub innych zmian w celu spełnienia wymagań umowy i zapewnienia poprawnego działania systemu; 1.3. wykona oprogramowanie dedykowane; 1.4. zainstaluje oprogramowanie na infrastrukturze Zamawiającego; 1.5. przetestuje i uruchomi system; 1.6. dostarczy pełną instrukcję obsługi i dokumentacji technicznej systemu oraz przeprowadzi instruktaż z obsługi systemu. 2. Udzielenie albo zapewnienie uzyskania przez Zamawiającego licencji na korzystanie z utworów opisanych umową; 3. Świadczenie usług wsparcia autorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672883,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTALIO Makieła Mikołajczyk S. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811845829
7.3.3) Ulica: Piękna 30
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-591
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTALIO MAKIEŁA MIKOŁAJCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTALIO MAKIEŁA MIKOŁAJCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Zakup licencji na oprogramowanie w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa i wdrożenie platformy e-learningowej w infrastrukturze UKNF.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.