Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00011597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi bezdomnym kobietom i mężczyznom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324349657
1.5.8.) Numer faksu: 324740146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ops.jastrzebie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi bezdomnym kobietom i mężczyznom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2774e029-7200-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008304/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 I część -Udzielenie całodobowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla ok. 5 bezdomnych kobiet, mężczyzn z terenu miasta Jastrzębie - Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 333460,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97310,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „ Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi bezdomnym kobietom i mężczyznom”
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
6. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest:
Świadczenie usług: „ Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi bezdomnym kobietom i mężczyznom”
6.1 Szacunkowa ilość osobodni w okresie od 1 lutego 2022 do 31 grudnia 2022 r. wynosi: 1148.
6.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (w tym zmniejszenia i/lub zwiększenia) ilości osobodni, o których mowa w ust.1.2 w następujących przypadkach:
1) Wskazane liczby osobodni są zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość osobodni będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie ze skierowań przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznego wymiaru osobodni – w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane dane ilościowe nie są wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy natomiast wiążące są kwoty ceny jednostkowej.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia w czasie trwania umowy Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na świadczenie w/w usług, wybranego w ramach niniejszego postępowania, zamówienia (zamówień), które będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jednak nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W takim przypadku udzielenie dodatkowego zamówienia następować będzie w drodze zmiany umowy, przy czym cena za jeden osobodzień spędzony w schronisku osoby bezdomnej nie będzie wyższa niż wskazana w umowie zawartej z Wykonawcą na podstawie złożonej oferty.
4) Zamawiający gwarantuje, że minimalna liczba osobodni wyniesie 183 wymiaru osobodni, o którym mowa w ust. 1.
7. Zakres realizowanych na rzecz bezdomnych celów obejmuje:
7.1 udzielenie osobom bezdomnym które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy całodobowego schronienia z usługami opiekuńczymi.
7.2 zapewnienie osobom bezdomnym, o których mowa w pkt 7.1 trzech posiłków dziennie w tym jednego gorącego,
7.3 udzielenie schronienia osobom bezdomnym, o którym mowa wyżej wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej,
7.4 świadczenie w schronisku dla bezdomnych, o których mowa w pkt 7.1 doraźnego specjalistycznego poradnictwa, w tym w szczególności psychologicznego i prawnego.
7.5 Przyjmowanie osób bezdomnych do schroniska dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi prowadzonego przez Wykonawcę odbywać się będzie całodobowo.
7.6. Przyjęcie przez wykonawcę osoby bezdomnej do schroniska dla osób bezdomnych w wykonaniu zamówienia może nastąpić wyłącznie poprzez pisemne skierowanie tej osoby przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu -Zdroju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne oddział terenowy w Rybniku Niewiadomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422993297
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 136/1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej
- Świadczenie usług noclegowych w latach 2024/2025 na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.