eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Lyskach i Suminie wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Suminie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Lyskach i Suminie wraz z modernizacją
oczyszczalni ścieków w Suminie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.lyski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Lyskach i Suminie wraz z modernizacją
oczyszczalni ścieków w Suminie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd4c33f-61a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Lyskach i Suminie wraz z modernizacją Oczyszczalni Ścieków w Suminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323738/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2021.GWS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2580746,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) zadanie nr 1: przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Rybnicka i ul. Wolności w Suminie (etap I i II) o łącznej długości 1454,0 mb w zakresie:
a) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi200 dł. 735,5 mb;
b) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur kamionkowych fi200 - mikrotuneling dł. 362,0 mb;
c) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi160 dł. 172,5 mb;
d) sieć kanalizacji tłocznej z rur PE HD fi50 dł. 184,0 mb;
e) przydomowe przepompownie ścieków 3 szt.;
f) studzienki kanalizacyjne dn 1000 mm betonowe 32 szt.;
g) studzienki kanalizacyjne dn 425 mm z PE/PP 5 szt.;
h) obsługa geodezyjna;
i) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu lub schematu oznakowania robót na czas prowadzenia robót w pasie drogowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1104548,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) zadanie nr 2: przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Polna w Suminie (etap I i II) o łącznej długości 675,5 mb w zakresie:
a) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi200 dł. 519,5 mb;
b) sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi160 dł. 156,0 mb;
c) studzienki kanalizacyjne dn 1000 mm betonowe 15 szt.;
d) studzienki kanalizacyjne dn 425 mm z PE/PP 11 szt.;
e) obsługa geodezyjna;
f) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu lub schematu oznakowania robót na czas prowadzenia robót w pasie drogowym;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 465572,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: zakres rzeczowy obejmuje:
a) budowę punktu pomiarowego ścieków dopływających na oczyszczalnię ścieków;
b) wymianę wyposażenia technologicznego:
- kraty mechanicznej;
- pomp zatapialnych wraz z orurowaniem w pompowni P1;
- systemu sterowania stacji zlewnej;
- kompresora powietrza w systemie odpiaszczania;
c) dostawę i montaż:
- sondy pomiaru ChZT w ściekach dowożonych;
- sondy tlenowej w reaktorze biologicznym;
- systemu telemetrycznego w 2 przepompowniach ścieków sanitarnych;
- żurawików do lokalnych przepompowni ścieków;
d) dostawę:
- kontenerów na piasek i skratki;
- przenośnego czujnika pomiaru stężenia gazów;
- trójnoga z wyciągarką ręczną;
- mieszadeł śrubowych do reaktora

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 1010625,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1570044,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2046011,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1570044,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOMAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452542808

7.3.3) Ulica: ul. Brzezińska 79a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty związane z wykonaniem mikrotunelingu oraz przewiertów; roboty montażowe, sieciowe, ziemne, odtworzeniowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1570044,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419005,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1489676,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419005,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZYRBA S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472557196

7.3.3) Ulica: UL. WIEJSKA 18

7.3.4) Miejscowość: ROGÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419005,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY PIOTR OPERSKALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430010725

7.3.3) Ulica: UL. MAJCHERCZYKA- ZDANA 3

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-106

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

System sterowania i telemetria pompowni ścieków (MEDAS Sp. z o.o.)
Dostawa i montaż kraty mechanicznej (FOURECO Sp. z o.o.)
Dostawa i montaż wyposażenia stacji zlewnej (POL-EKO-APARATURA Sp. J.)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.