eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 12-211-4001

1.5.8.) Numer faksu: 12-211-4005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c7ec5c3-632f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.84 Bieżąca konserwacja dźwigu osobowego zlokalizowanego w budynku siedziby AMA OR Kraków przy ulicy Montelupich 3 - OR Krków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OK.2610.458.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18048,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług stałej konserwacji, napraw oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej dźwigu osobowego w budynku biurowym Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie.

Okres obowiązywania umowy 48 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Parametry techniczne urządzenia dźwigowego objętego umową:
Producent: ORONA.
Typ: MRLG1000AA.
Nr fabr.: XPL54745KR.
Nr ew. WDT-2-51-07312.
Rok produkcji 2016.
Udźwig 1000 kg.
Ilość przystanków – 6.
Drzwi wewnętrzne kabiny otwierane dwustronnie.
Termin resursu : 2042 r.

§ 1. Zakres usługi.

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych polegających na stałej (co najmniej 1 raz na 30 dni począwszy od dnia zawarcia umowy) konserwacji dźwigów osobowych i platform do przewozu osób niepełnosprawnych, a w szczególności:
a) utrzymywanie w należytym stanie technicznym:
• wszelkich mechanizmów napędowych;
• urządzeń i układów sterowniczych;
• urządzeń bezpieczeństwa;
• drzwi przystankowych i kabinowych;
b) funkcjonalne przeglądy i regulacja wciągarki, zamocowań, przekładni, luzownika, koła linowego, lin, prowadnic drzwi kabinowych i szybowych, prowadnic kabinowych i przeciwwagi zakontraktowanych urządzeń;
c) smarowanie wyżej wymienionych podzespołów w stopniu zapewniającym optymalne funkcjonowanie urządzeń;
d) sprawdzanie i regulacja parametrów jezdnych windy, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach;
e) kontrola funkcji przekaźników, panelu sterowania w kabinie, kaset dyspozycji, monitoringu i innego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, a także wyświetlaczy i sprzętu oświetleniowego;
f) utrzymywanie właściwego działania wskaźników sygnalizacji oświetlenia w kabinie dźwigu;
g) okresowe badania rezystancji obwodów elektrycznych oraz skuteczności zerowania dźwigu;
h) oczyszczenie powyższych podzespołów z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji, w zakresie umożliwiającym ich funkcjonowanie;
i) czyszczenie maszynowni, dachu kabiny i podszybia z zabrudzeń, powstałych
w wyniku normalnej eksploatacji dwa razy w ciągu roku, terminy ustalone zostaną
z Zamawiającym;
j) powiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej eksploatacji dźwigu osobowego i platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, a zwłaszcza gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzeń;
k) reprezentowanie Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Wojskowy Urząd Dozoru Technicznego, służby p.poż., itp;
l) przestrzegania terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu osobowego oraz platformy do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wykonywać prace przygotowawcze do badań prowadzonych przez UDT;
m) wyprzedzające informowanie Zamawiającego o stanie konserwowanego urządzenia oraz
o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, modernizacje, badania ochronne przeciwporażeniowe dźwigu osobowego itp;
n) wyłączenie urządzenia z ruchu z powodu złego stanu technicznego, o czym Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;
o) prowadzenie dziennika konserwacji i odnotowywanie w nim każdorazowo przeprowadzonej konserwacji;
p) zawiadamianie WDT o każdym wykonaniu napraw wymagających badań nadzwyczajnych dźwigu przez WDT;
q) powiadamianie Zamawiającego o konieczności uzupełnienia przez niego zdewastowanych lub skradzionych instrukcji dźwigu osobowego lub platformy do przewozu osób niepełnosprawnych lub napisów informacyjno-ostrzegawczych;
r) natychmiastowej reakcji pogotowia dźwigowego po zgłoszeniu awarii, lecz nie później niż
w ciągu 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia w godz. 7.00-22.00;
s) całodobowej natychmiastowej reakcji pogotowia dźwigowego 7 dni w tygodniu po zgłoszeniu awarii w przypadku uwięzienia osób będących w windzie, lecz nie później niż w ciągu 30 minut.
t) usuwanie awarii w sposób niezwłoczny.
2. Naprawy główne dźwigu
3. jak również usuwanie skutków kradzieży lub dewastacji dźwigu nie są objęte umową. Wykonawca wykona je w oparciu o odrębne zlecenie.
4. Umowa nie obejmuje kosztów materiałów i części zamiennych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, których koszt jednostkowy przekracza 30.00 zł netto. W przypadku konieczności zakupu materiałów lub części zamiennych powyżej 30.00 zł Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zapotrzebowanie na ich zakup i uzyskać akceptację Zamawiającego. Ceny materiałów i części zamiennych nie mogą być większe od cen producenta. W przypadku zażądania przez Zamawiającego faktury na zakupione i wbudowane materiały Wykonawca ma obowiązek ich dostarczenia Zamawiającemu. Wymiana materiałów i części zamiennych będzie realizowana przez Wykonawcę w ramach obowiązującej umowy.

§ 2. Zakres czynności personelu dozorowego.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.):
Osoba konserwująca urządzenia techniczne obowiązana jest posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne potwierdzające umiejętność praktycznego wykonywania tych czynności oraz znajomość warunków technicznych dozoru technicznego, norm i przepisów prawnych w tym zakresie. Podstawa: Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym, Art. 22 ust. 2 i 3.
Do obowiązków osoby konserwującej urządzenia techniczne należą czynności określone w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego, tj.:

1. Przestrzeganie instrukcji eksploatacji UTB;
2. Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresach określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie:
a. stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
b. działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchowych,
c. działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
d. prawidłowości obsługi UTB.
3. Przeprowadzanie, nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów przeglądu:
a. konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
b. toru jezdnego,
c. instalacji ochrony przeciwporażeniowej oraz uziemień roboczych i odgromowych, o ile ma to zastosowanie;
4. usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB;
5. odnotowywanie w dzienniku konserwacji wykonanych czynności, o których mowa w pkt 2–4, oraz ich wyniku, z podaniem:
a. imienia i nazwiska,
b. numeru zaświadczenia kwalifikacyjnego,
c. daty przeglądu,
d. stanu licznika roboczogodzin lub cykli pracy UTB, o ile ma to zastosowanie,
6. bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku konserwacji

Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.): wskazane przez Zamawiającego czynności opisane są w paragrafie 1 i 2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Ostachowski LIFTEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350218179

7.3.3) Ulica: Atrakcyjna 28

7.3.4) Miejscowość: Zielonki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.