Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046750/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00063097/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00168111/01 - Wynik z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie oraz montaż systemu informacji wizualnej dla Kampusu Morasko Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063187
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00046750/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr A do SWZ.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty, na podst. art. 107 ust. 2 Pzp
Prezentacja próbki testowej
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są do zaprezentowania swojej próbki zgodnie z zapisami rozdz. 4 pkt. 4.3. Przedłożona próbka podlegać będzie ocenie pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć do upływu terminu złożenia oferty tj. do dnia 25.02.2022 r. do godz. 10:00 wymaganą próbkę w następujące miejsce:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Sekcja Administracyjno-Gospodarcza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
W sprawie złożenia próbki należy kontaktować się z mgr Artur Ratajszczak, tel. 61 829 44 10, e-mail: arturr@amu.edu.pl
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty, na podst. art. 107 ust. 2 Pzp
Po zmianie:
Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr A do SWZ.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty, na podst. art. 107 ust. 2 Pzp
Prezentacja próbki testowej
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są do zaprezentowania swojej próbki zgodnie z zapisami rozdz. 4 pkt. 4.3. Przedłożona próbka podlegać będzie ocenie pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć do upływu terminu złożenia oferty wymaganą próbkę w następujące miejsce:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Sekcja Administracyjno-Gospodarcza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
W sprawie złożenia próbki należy kontaktować się z mgr Artur Ratajszczak, tel. 61 829 44 10, e-mail: arturr@amu.edu.pl
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty, na podst. art. 107 ust. 2 Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-26
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.