eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 3 i hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących oraz budowa siłowni plenerowej przy ZPOW w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063009 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 3 i hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących oraz budowa siłowni plenerowej przy ZPOW w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 156433709

1.5.8.) Numer faksu: 156433602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.stalowowolski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 3 i hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących oraz budowa siłowni plenerowej przy ZPOW w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2843ebac-824b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000275/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont, przebudowa i remont oraz budowa obiektów sportowych w jednostkach oświatowych Powiatu Stalowowolskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016569/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1158076,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, obejmuje swoim zakresem:
- remont dachu nad salą gimnastyczną i zapleczem socjalnym,
- usunięcie istniejącej podłogi sali gimnastycznej, montaż nowej podłogi sportowej powierzchniowo – elastycznej na ruszcie drewnianym,
- wymianę kotar grodzących i siatek ochronnych,
- montaż nagłośnienia sali gimnastycznej,
- montaż luster do pomieszczenia siłowni,
- doposażenie siłowni - nowy zestaw do ćwiczeń (zamontowane urządzenia siłowni muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych uszkodzeń w pełni sprawne, posiadające certyfikat wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby lub poświadczenie producenta zgodności z normą dla poszczególnych urządzeń),
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- usunięcie okładzin ścian w wybranych pomieszczeniach,
- malowanie ścian i sufitów,
- wymianę stropów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach,
- zakup szafek do jednej szatni,
- montaż stojaka rowerowego przy wejściu do sali gimnastycznej,
- prace towarzyszące,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 519662,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5 obejmuje swoim zakresem:

- wykonanie ścianki wspinaczkowej na ścianie szczytowej budynku sali pomocniczej

Remont kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli obejmuje:
• sale pomocnicze (męska oznaczona nr I i damska oznaczona nr II):
- demontaż i ponowny montaż drabinek,
- usunięcie farby olejnej ze ścian i sufitów,
- naprawę uszkodzonych tynków,
- malowanie ścian farbą emulsyjną, malowanie lamperii emalią poliuretanową,
- wymianę listwy przypodłogowej drewnianej wentylowanej do podłóg sportowych,
• hala sportowa:
- demontaż i ponowny montaż drabinek i koszy do koszykówki,
- naprawę i uzupełnienie uszkodzonych tynków,
- remont posadzki hali sportowej – cyklinowanie, bejcowanie i malowanie parkietu, malowanie linii boisk do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i boisk bocznych (Zamawiający wymaga aby parkiet hali sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli był trzykrotnie malowany lakierem, o podwyższonej odporności na ścieranie, poliuretanowym, spełniającym wymagania normy PN-EN 14904 w zakresie podatności na poślizg, odbicia zwierciadlanego i odporności na ścieranie),
- wymianę listew przypodłogowych na listwy przypodłogowe dębowe bezsęczne lite i listwy przypodłogowe drewniane wentylowane do podłóg sportowych,
- malowanie ścian hali sportowej farbami emulsyjnymi,
- malowanie lamperii emalią poliuretanową,
- montaż nowych materacy zabezpieczających ściany pod koszami do koszykówki,
- montaż stojaka na rowery na zewnątrz hali sportowej przy głównym wejściu.
• zaplecze hali sportowej wraz z łącznikiem:
- wymianę uszkodzonych systemów otwierania okien we wszystkich oknach aluminiowych,
- wymianę uszkodzonych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami listwowymi
regulowanymi,
- uzupełnienie i naprawa tynków w szatniach i na korytarzu,
- malowanie farbą natryskową korytarza, szatni i pomieszczenia siłowni,
- montaż lustra ściennego w pomieszczeniu siłowni,
- montaż urządzeń siłowni (Zamontowane urządzenia siłowni muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych uszkodzeń w pełni sprawne posiadające certyfikat wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby lub poświadczenie producenta zgodności z normą dla poszczególnych urządzeń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 489317,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa siłowni terenowej przy Zespole Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2.
W zakres prac wchodzi montaż nowych urządzeń siłowni (18 szt.) na 9 słupach tj:,
- drążek – 1 szt.
- poręcze – 1 szt.
- drabinka – 1 szt.
- podciąg – 1 szt.
- wioślarz – 1szt.
- narty - 1szt.
- rower – 1szt.
- jeździec – 1 szt.
- prostownik – 1 szt.
- ławeczka – 1 szt.
- motyl – 1 szt.
- pajacyk – 1 szt.
- biegacz – 1 szt.
- orbitrek – 1 szt.
- wyciąg – 1 szt.
- krzesło – 1 szt.
- twister – 1 szt.
- surfer – 1 szt.
Zamontowane urządzenia siłowni muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych uszkodzeń w pełni sprawne wykonane w oparciu o normę PN-EN 16630:2015 potwierdzone aktualnym certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę PCA.
Pozostałe elementy siłowni:
- stół do tenisa stołowego – 1 szt.
- ławka parkowa – 4 szt.
- kosz na śmieci – 2 szt.
- stojak na rowery – 1 szt.
- tablica informacyjna – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 43815,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683932,34

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694923,83

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694923,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Biuro Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170360639

7.3.3) Ulica: Lwowska 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694923,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-25 do 2021-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360945,69

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583794,9

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579235,11

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST BIURO Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170360639

7.3.3) Ulica: Lwowska 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579235,11

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-01 do 2021-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37170,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83875,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37170,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 74

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37170,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.