eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Nasadzenia drzew wraz z wykonaniem robót budowlanych Zadanie 1 - "300 nowych drzew wzdłuż śródmiejskich ulic (B.O.)" Zadanie 2 - "Zastał Kielce betonowe a zostawił zadrzewione! (B.O.)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia drzew wraz z wykonaniem robót budowlanych Zadanie 1 - „300 nowych drzew wzdłuż śródmiejskich ulic (B.O.)” Zadanie 2 - „Zastał Kielce betonowe a zostawił zadrzewione! (B.O.)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prendowskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-395

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mzd.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Budowa i utrzymanie: dróg, obiektów mostowych, odwodnienia dróg i oświetlenia ulicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia drzew wraz z wykonaniem robót budowlanych Zadanie 1 - „300 nowych drzew wzdłuż śródmiejskich ulic (B.O.)” Zadanie 2 - „Zastał Kielce betonowe a zostawił zadrzewione! (B.O.)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bcbeba-ba86-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019430/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Nasadzenia drzew w ramach Projektów Zielonych z Budżetu Obywatelskiego pn.: Zadanie 1 - 300 nowych drzew wzdłuż śródmiejskich ulic; Zadanie 2 - Zastał Kielce betonowe, a zostawił zadrzewione

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy PZP, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych określone zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), tzw. RODO, informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-395 Kielce, tel. 41 34 02 800, email: boi@mzd.kielce.pl, w imieniu którego działa Dyrektor;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie swoich danych osobowych,kontakt e-mail: iodo@mzd.kielce.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oprzepisy ustawy PZP;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) osoba której dane dotyczą posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; 8) osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
10) osobie której dane dotyczą nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, np. w formie profilowania.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w sekcji III pkt.3.15)"RODO (obowiązek informacyjny)" niniejszego ogłoszenia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.26.1.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Nasadzenia drzew wraz z wykonaniem robót budowlanych niezbędnych do realizacji nasadzeń w ramach Projektów Zielonych z Budżetu Obywatelskiego pn.: Zadanie 1 - „300 nowych drzew wzdłuż śródmiejskich ulic (B.O.)”
Zadanie 2 - „Zastał Kielce betonowe a zostawił zadrzewione! (B.O.)”
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebrukami i rozbrukami, zabezpieczeniem sieci infrastruktury podziemnej niezbędnych do realizacji nasadzeń w ramach Projektów Zielonych z Budżetu Obywatelskiego 2022.
Zadanie 1 obejmuje sadzenie 146 drzew w pasach drogowych ul. Miodowicza,
ul. Prostej, ul. Tarnowskiej, ul. 1 Maja, ul. Żelaznej, ul. Armii Krajowej,
ul. Czarnowskiej, ul. Pelca, ul. Radiowej, ul. Staszica, ul. Warszawskiej,
ul. Jana Pawła II/Krakowskiej, ul. Bohaterów Warszawy oraz Placu Najświętszej Maryi Panny
Zadanie 2 obejmuje sadzenie 200 drzew w pasie drogowym al. Legionów,
ul. Dymińskiej, ul. Wrzosowej, ul. Mielczarskiego, ul. Jagiellońskiej,
ul. Krakowskiej, ul. Grunwaldzkiej, ul. Okrzei, ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego,
przy Rondzie Szarego, ul. Ściegiennego/Popiełuszki oraz ul. Płk Sołtysiaka „Barabasza”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług/ robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do kwoty netto: 150 079,95 PLN w tym:
Zadanie I – 97 837,45 PLN
Zadanie II – 52 242,49 PLN

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert opisane szczegółowo w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej nasadzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej:
- 1 usługi obejmującej nasadzenia co najmniej 50 szt. drzew
w ramach jednej umowy,- 1 roboty budowlanej w ramach której wykonano budowę lub przebudowę chodnika lub ścieżki rowerowej lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej,
wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi / roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi / roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów:
- w przypadku usług – oświadczenie Wykonawcy,
- w przypadku robót budowlanych - inne odpowiednie dokumenty;
UWAGI:
1. Dopuszcza się wykazanie realizacją ww. zadań w ramach jednego większego przedsięwzięcia inwestycyjnego lub oddzielnie.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy sadzenie drzew (w ilości minimum 50 szt.) zostało wykonane w ramach inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych obejmującej branżę zieleni.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych
a) Wykazu - usług / robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi / roboty budowlane zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi / roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi / roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów:
- w przypadku usług – oświadczenie Wykonawcy,
- w przypadku robót budowlanych - inne odpowiednie dokumenty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 ustawy PZP Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt.5.5), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi/ roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy PZP, warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji V pkt.5.4) niniejszego ogłoszenia spełniają łącznie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia:
a) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w sekcji V pkt. 5.7) niniejszego ogłoszenia, które składa odpowiednio
Wykonawca wykazujący spełnianie warunku udziału w postępowaniu,
b) oświadczenie o którym mowa w sekcji IX pkt.1)niniejszego ogłoszenia, które składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami PZP oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią Rozdziału IX pkt 3 ppkt 3.2) SWZ).
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (Dz.U. z 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.