eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Zakup koparko - ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko - ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523020668

1.5.8.) Numer faksu: 523020668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych wodniesieniu do dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko - ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-443d0941-6e12-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334693/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup koparko - ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup koparko – ładowarki”

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Charakterystyka techniczna:

- maszyna fabrycznie nowa rok produkcji 2021 lub 2022;
- całkowita długość robocza koparko-ładowarki maksymalnie 6,0 m;
- masa eksploatacyjna maszyny maksimum 9000 kg;
- silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum
105 KM, spełniający normę emisji spalin Stage V;
- pojemność silnika minimum 4,0 litra;
- koła jezdne: przednie o rozmiarze minimum 20 cali, tylne o rozmiarze minimum
26 cali;
- przednia oś wychylna;
- przednie koła skrętne;
- skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, przełączalna pod
obciążeniem, min. 4 biegi w przód, min. 4 biegi w tył;
- układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165
litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250bar;
- stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, podkładki gumowe pod
stabilizatory;
- błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa;
- kabina operatora z pneumatycznym i obrotowym fotelem, spełniająca
wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie
do 75 dB;
- klimatyzacja w kabinie;
- światła robocze na kabinie minimum 4 sztuki;
- lampy migowe LED na kabinie – minimum 4 sztuki;
- metalowe osłony tylnych lamp;
- zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów;
- blokada zmiennika momentu - system pozwalający na oszczędność paliwa
podczas jazdy i przemieszczania się maszyny;
- koparko-ładowarka musi być wyposażona w system nawigacji satelitarnej GPS;
z opłaconym abonamentem na okres 60 miesięcy od momentu dostawy sprzętu
do Zamawiającego.

Osprzęt ładowarkowy:

- maszyna musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki
ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;
- musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania;
- łyżka ładowarkowa z widłami do palet - dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6
w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania
i wyrównywania;
- pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, szerokość łyżki
do 2,4 m;
- łyżka ładowarkowa wyposażona w osłony główek siłowników;
- maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m;
- udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 000 kg.

Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko – ładowarki:

- maszyna musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika
koparkowego;
- szybkozłącze koparkowe zamontowane na ramieniu koparkowym;
- instalacja hydrauliczna do obsługi uchylnej łyżki skarpowej;
- łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze
koparkowe;
- łyżka skarpowa uchylna hydraulicznie o szerokości 1500 mm ± 20 mm
montowana na szybkozłącze koparkowe;
- ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
- głębokość kopania minimum 5,80;
- wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego)
minimum 3,5 m;
- udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum
1400 kg;
- siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 60 kN.

Wymagania dodatkowe

- gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej
36 miesięcy lub 3000 godzin;
- obsługa serwisowa – przeglądy okresowe w okresie gwarancji (materiały,
robocizna, dojazd) po stronie dostawcy koparko-ładowarki;
- dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem
producenta oferowanej koparko-ładowarki;
- dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną
koparko-ładowarkę;
- zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki;
- odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż
100km od siedziby zamawiającego;
- zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić
maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc w dni robocze, a zakończenie
naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia;
- oferowana maszyna musi być wyposażona w radio fabryczne, fabryczny
immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta
ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu
części zamiennych;
- dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów
Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki;
- Wykonawca zapewni na własny koszt transport maszyny na Obwód Drogowo
Mostowy nr 1 w Skórach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488187,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488187,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488187,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699

7.3.3) Ulica: Wapienna 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488187,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.