Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2021/BZP 00325724/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00325902/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
- 2022/BZP 00004897/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. inst. foto. na nier. pryw. w ramach zad. pn.: "Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości pow. poprzez wyminę urządzeń grzewczych w indywidualnych gosp. domowych na terenie gm.Nowe Miasto
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6614920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. inst. foto. na nier. pryw. w ramach zad. pn.: "Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości pow. poprzez wyminę urządzeń grzewczych w indywidualnych gosp. domowych na terenie gm.Nowe Miasto2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30aaafa0-6254-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wyk. inst. foto. na nier. pryw. w ramach zad. pn.:"Obniżenie poziomu niskiej emisji i pop. jakości pow. poprzez wyminę urządzeń grzewczych w indywidualnych gosp. domowych na terenie gminy Nowe Miasto"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczenie emisji i mobilność miejscka Typ projektów - Ograniczenie "niskiej emisji", wymina urządzeń grzewczych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325724/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2021.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na nieruchomościach prywatnych na terenie Gminy Nowe Miasto w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” w ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie niskiej emisji i mobilność miejska Typ projektów - Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie 9 instalacji systemów OZE:
Zakres przedmiotu zamówienia wynika z indywidualnych obiektywnych okoliczności mieszkańców Gminy Nowe Miasto. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji w zakresie 9 instalacji systemów OZE, w tym:
- instalacji solarnych – 2 szt;
- instalacji fotowoltaicznych w systemie on-gird o mocy od 2,8 kW do 9,88 kW – 7 szt.
Realizacja zamówienia inwestycyjnego polega na:
- zaprojektowaniu schematu instalacji OZE z zastrzeżeniem weryfikacji mocy w stosunku do mocy przyłączeniowej budynku. W przypadku braku odpowiedniej mocy Wykonawca w imieniu mieszkańca wystąpi o zwiększenie mocy przyłączeniowej,
- dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt w danej lokalizacji i do danej instalacji muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania;
- wykonaniu robót budowlano instalacyjnych zgodnie ze schematem technicznym w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji;
- wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki – jeżeli dotyczy;
- wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami – jeżeli dotyczy;
- wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji – jeżeli dotyczy;
- przeprowadzenie rozruchu i uruchomienia instalacji, w tym instalacji OZE w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Nowe Miasto tj. zgodnie z wskazaną lokalizacją nieruchomości w Załączniku 2 A do SWZ. Wykonawca przed rozruchem instalacji fotowoltaicznej do dystrybutora i sprzedawcy energii elektrycznej złoży zgłoszenie przyłącza wraz z danymi technicznymi instalacji;
- odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji;
- udział w odbiorze technicznym;
- przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach prawidłowej i bezpiecznej obsłudze instalacji, bieżącej konserwacji oraz serwisie gwarancyjnym;
- zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym;
- wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy;
- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej:
a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną stanu istniejącego przed realizacją inwestycji i wykonanej instalacji;
b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim;
c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji hydraulicznych – jeżeli dotyczy;
d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez Inspektora Robót Budowlanych,
e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały,
f) karty techniczne zamontowanych urządzeń;
g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń;
h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej;
k) protokół odbioru instalacji w ramach danej nieruchomości (budynku mieszkalnego) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ tj: projekcie funkcjonalno-użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253767,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa"ROMEX"- Grupa SBS Roman Szumański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670006668
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 57
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN SZUMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN SZUMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253767,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.