Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048184/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00105888/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062392 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa systemu tras rowerowych na terenie Gminy Cewice – etap III – budowa pierwszego odcinka ścieżki rowerowej na trasie Cewice – Maszewo Lęborskie w miejscowości Cewice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.4.2.) Miejscowość: Cewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60
1.4.8.) Numer faksu: 59 861-34-62
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062392
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00048184/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zakres robót obejmuje wykonanie poniższych prac zgodnie z wielkościami określonymi w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi, stanowiącym załącznik do postępowania : 1. szerokości w gruncie kat. I-IV o powierzchni min. 2215,65 m²; usunięcie humusu o grubości min. 15 cm.
2. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego: - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 15 cm, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. Nawierzchnia ścieżki ograniczona jest obrzeżami betonowymi posadowionymi na ławie betonowej z oporem – min. 1600,00 m. Na odcinku km 0+051,53 należy wykonać ściek z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej o dł. min. 2,5 m oraz ławę z betonu C12/15. 3. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym – min. 182,00 m2. Konstrukcja zjazdów:
- warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm.
Zjazdy ograniczone opornikami betonowymi 12x25x100 cm wtopionymi na ławie betonowej oraz krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22x100. 4. Usunięcie występujących krzewów na trasie przebiegu ciągu pieszo-rowerowego.
5. Umocnienie skarpy przy granicy z działką 315/10 obr. Cewice z płyt ażurowych typu MEBA o pow. min. 50 m². 6. Ustawienie pionowych znaków drogowych (słupki do znaków drogowych - szt. 2., tablice znaków drogowych – szt. 6), zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 7. Mechaniczne malowanie linii i znaków poziomych na ciągu pieszo-rowerowym farbą chlorokauczukową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa (branża drogowa).
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. STWiORB
c. przedmiar robót
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się (odpowiednie zlicowanie nowej nawierzchni z istniejącą poza obszarem robót).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) ziemne
2) brukarskie
3) drogowe
Po zmianie:
Zakres robót obejmuje wykonanie poniższych prac zgodnie z wielkościami określonymi w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi, stanowiącym załącznik do postępowania : 1. szerokości w gruncie kat. I-IV o powierzchni min. 2215,65 m²; usunięcie humusu o grubości min. 15 cm.
2. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego: - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 15 cm, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. Nawierzchnia ścieżki ograniczona jest obrzeżami betonowymi posadowionymi na ławie betonowej z oporem – min. 1600,00 m. Na odcinku km 0+051,53 należy wykonać ściek z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej o dł. min. 2,5 m oraz ławę z betonu C12/15. 3. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym – min. 182,00 m2. Konstrukcja zjazdów:
- warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 5 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm.
Zjazdy ograniczone opornikami betonowymi 12x25x100 cm wtopionymi na ławie betonowej oraz krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22x100. 4. Usunięcie występujących krzewów na trasie przebiegu ciągu pieszo-rowerowego.
5. Umocnienie skarpy przy granicy z działką 315/10 obr. Cewice z płyt ażurowych typu MEBA o pow. min. 50 m². 6. Ustawienie pionowych znaków drogowych (słupki do znaków drogowych - szt. 2., tablice znaków drogowych – szt. 6), zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 7. Mechaniczne malowanie linii i znaków poziomych na ciągu pieszo-rowerowym farbą chlorokauczukową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa (branża drogowa).
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. STWiORB
c. przedmiar robót
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 60 miesięcy rękojmi za wady i 60 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się (odpowiednie zlicowanie nowej nawierzchni z istniejącą poza obszarem robót).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) ziemne
2) brukarskie
3) drogowe
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Na dzień składania ofert każdy Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1;b) oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2;c) oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3d) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 10 – jeżeli dotyczy e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, o treści zgodnej z załącznikiem nr 12f) oświadczenie z art. 125 ust 5 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z
postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 4g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 8 h) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy
nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie
osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a)
wykaz robót o treści zgodnej z załącznikiem nr 7; b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego o treści zgodnej z załącznikiem nr 9;c) oświadczenia z art. 125 ust 1 od podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej o treści zgodnej z załącznikiem nr 6W stosunku do
Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych oświadczeń w języku polskim w formie określonej w dokumentach zamówienia.
Po zmianie:
Na dzień składania ofert każdy Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1;b) oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2;c) oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3d) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 10 – jeżeli dotyczy e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, o treści zgodnej z załącznikiem nr 12f) oświadczenie z art. 125 ust 5 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z
postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 4g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 8 h) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy
nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie
osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a)
wykaz robót o treści zgodnej z załącznikiem nr 7; b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego o treści zgodnej z załącznikiem nr 9;c) oświadczenia z art. 125 ust 1 od podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 W stosunku do
Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych oświadczeń w języku polskim w formie określonej w dokumentach zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-27 12:00
Po zmianie:
2021-06-01 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-27 12:15
Po zmianie:
2021-06-01 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-25
Po zmianie:
2021-06-30
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI CEWICE
- Budowa budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2024r.
- Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.