eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły oraz pozostałych chodników na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062391 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły oraz pozostałych chodników na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz
w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Fałata 32

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943478020

1.5.8.) Numer faksu: 943478012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpsm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zpsm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły oraz pozostałych chodników na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz
w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f04786-bc63-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011258/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.e-cea.pl/0113/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.e-cea.pl/0113

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wiadomości dostarczane drogą elektroniczną powinny być podpisane aktualnym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i złożone na skrzynkę odbiorcą na portalu ePUAP

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: brak

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie reprezentowany przez dyrektora szkoły, (ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin, tel. (94) 347 80 20, e-mail: sekretariat(małpa)zpsm.pl).

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Krzysztof Czarnecki , e-mail:redakcja(małpa)zpsm.pl

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest postępowanie związane z udzieleniem zamówienia publicznego (numer, nazwa zamówienia)

……………….. ……………………………………………………………………..

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w postępowaniu oraz przepisy prawa: art. 6 ust. 1 lit. c ) – RODO, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018). Dane Pani/Pana będą przekazywane wszystkim osobom i podmiotom zainteresowanym w związku prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (postępowanie jest jawne).

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy „Prawo zamówień publicznych” związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z powyższej ustawy.

posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych

nie przysługuje Panu/Pani prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PN/RB/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły oraz pozostałych chodników na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-08-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert

1. Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu.
2. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
3. Każda oferta może uzyskać za dane kryterium 0 – 100 pkt przy zastosowaniu wzoru:


Najniższa oferowana cena spośród
Złożonych ofert
a) Cena oferty = ---------------------------------------------------- x znaczenie kryterium tj. 60 %
cena oferty badanej


okres rękojmi w ofercie badanej
b) Okres rękojmi oferty = ------------------------------------------------ x znaczenie kryterium tj. 30 %
najwyższy oferowany okres rękojmi
spośród złożonych ofert



c) Doświadczenie
Kierownika okres doświadczenia kierownika
w ofercie badanej
budowy = ------------------------------------------------ x znaczenie kryterium tj. 10 %
najdłuższy okres doświadczenia
spośród złożonych ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
i posiadają następujące kwalifikacje tj.:
• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjno drogowej (minimum 1 osoba); Wydanej na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.).
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące w głównym zakresie wykonanie nawierzchni drogowej z polbruku o wartości minimum 340 000,00 zł brutto każda;
2. Nie podlega wykluczeniom, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust 1 ustawy PZP.
3. Zgodnie z art. 121 PZP Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zamówienia w postaci:
1) rozbiórka nawierzchni placu;
2) obrzeży, wpustów deszczowych i pozostałych elementów kolidujących;
3) wykonanie robót ziemnych – korytowanie;
4) wykonanie podbudowy
5) wykonanie nawierzchni placu
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca przed złożeniem oferty musi dokonać wizji lokalnej terenu prac i złożyć w ofercie potwierdzony protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej załącznik nr 12
6. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować,
że łącznie spełniają warunki określone w art. 112 ust 2 Pzp oraz warunki udziału w postępowaniu przyjęte przez Zamawiającego i każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Pzp.
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym, jako pełnomocnik.
7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń
i dokumentów złożonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,
o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie, na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych oświadczeń i dokumentów pod kontem ich prawidłowości pod względem formalnym, prawnym
i merytorycznym.
8. Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
1) Zgodnie z art. 121 pkt 1 Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Za kluczowe części Zamawiający uważa:
a) rozbiórka nawierzchni placu,
b) obrzeży, wpustów deszczowych i pozostałych elementów kolidujących,
c) wykonanie robót ziemnych – korytowanie,
d) wykonanie podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni placu.
2) W pozostałym zakresie Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
3) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia.
5) Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych,
o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
6) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę:

1. Składane wraz z ofertą:
1) Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, SSTWiOR i Projektu technicznego;
2) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Dowód wniesienia wadium (oryginał);
4) Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają
się o udzielenia zamówienia; pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału.
5) Oświadczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od..... do..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy).
6) Wykazu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających zakresem ujętym w postępowaniu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 6.
7) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z zapisem Rozdział V pkt. 4 ppkt. a) – załącznik nr 7
8) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9) Oświadczenie o dostępie do danych - załącznik nr 9.
10) Klauzula informacyjna zgodnie z Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - załącznik nr 10.
11) Oświadczenie wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 11.
12) Protokół przeprowadzonej wizji lokalnej terenu będącego przedmiotem postępowania przetargowego- załącznik nr 12.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę:

1. Składane wraz z ofertą:
1) Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, SSTWiOR i Projektu technicznego;
2) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Dowód wniesienia wadium (oryginał);
4) Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają
się o udzielenia zamówienia; pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału.
5) Oświadczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od..... do..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy).
6) Wykazu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających zakresem ujętym w postępowaniu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 6.
7) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z zapisem Rozdział V pkt. 4 ppkt. a) – załącznik nr 7
8) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9) Oświadczenie o dostępie do danych - załącznik nr 9.
10) Klauzula informacyjna zgodnie z Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - załącznik nr 10.
11) Oświadczenie wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 11.
12) Protokół przeprowadzonej wizji lokalnej terenu będącego przedmiotem postępowania przetargowego- załącznik nr 12.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę:

1. Składane wraz z ofertą:
1) Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, SSTWiOR i Projektu technicznego;
2) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Dowód wniesienia wadium (oryginał);
4) Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają
się o udzielenia zamówienia; pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału.
5) Oświadczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od..... do..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy).
6) Wykazu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających zakresem ujętym w postępowaniu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 6.
7) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z zapisem Rozdział V pkt. 4 ppkt. a) – załącznik nr 7
8) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9) Oświadczenie o dostępie do danych - załącznik nr 9.
10) Klauzula informacyjna zgodnie z Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - załącznik nr 10.
11) Oświadczenie wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 11.
12) Protokół przeprowadzonej wizji lokalnej terenu będącego przedmiotem postępowania przetargowego- załącznik nr 12.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium

1. Wadium w wysokości 5 100 zł (słownie: pięć tysięcy sto zł 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
2. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu - na konto: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02101015990166231391200000 z adnotacją:
Wadium: „Remont kompleksowy placu przed budynkiem szkoły oraz pozostałych chodników na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie”.,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować,
że łącznie spełniają warunki określone w art. 112 ust 2 Pzp oraz warunki udziału w postępowaniu przyjęte przez Zamawiającego i każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Pzp.
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym, jako pełnomocnik.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: /zpsm_koszalin_0113/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.