eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa serwisowa mikroskopów elektronowych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa mikroskopów elektronowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa serwisowa mikroskopów elektronowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c5f286-903c-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4. 23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394513,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa mikroskopu elektronowego producenta JEOL (model JSM-7100F TTLs LV/ED).
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie przeglądów okresowych (1 rocznie, razem 3 w okresie trwania umowy);
b) niezbędne naprawy w przypadku awarii (6 rocznie, razem 18 w okresie trwania umowy);
c) udzielenie gwarancji na wykonane naprawy.
3) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wykonywany przez osoby posiadające aktualny certyfikat lub inny dokument wydany przez producenta JEOL, potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie serwisu skaningowych mikroskopów elektronowych z emisją polową, wyprodukowanych po 2013 r
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy) stanowi załącznik nr 2A do SWZ
5) Miejsce realizacji zamówienia: ul. 75 Pułku Piechoty 1 bud. „L”, 41-500 Chorzów, pokój F/-1/14
6) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej do 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
Wykonawca może skrócić czas reakcji serwisu w stosunku do wymaganego czasu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie czasu reakcji serwisu otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Wymagany czas usunięcia usterek: najpóźniej do 15 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
8) Wymagany minimalny okres gwarancji na dokonane naprawy: 6 miesięcy
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji na dokonane naprawy w stosunku do minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50344000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych

4.5.5.) Wartość części: 203245,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa mikroskopu elektronowego producenta JEOL (model JSM-7600F).
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie przeglądów okresowych (1 rocznie, razem 3 w okresie trwania umowy);
b) niezbędne naprawy w przypadku awarii (6 rocznie, razem 18 w okresie trwania umowy);
c) udzielenie gwarancji na wykonane naprawy.
3) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wykonywany przez osoby posiadające aktualny certyfikat lub inny dokument wydany przez producenta JEOL, potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie serwisu skaningowych mikroskopów elektronowych z emisją polową, wyprodukowanych po 2013 r
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy) stanowi załącznik nr 2B do SWZ
5) Miejsce realizacji zamówienia: ul. 75 Pułku Piechoty 1 bud. „L”, 41-500 Chorzów, pokój 126
6) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej do 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
Wykonawca może skrócić czas reakcji serwisu w stosunku do wymaganego czasu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie czasu reakcji serwisu otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Wymagany czas usunięcia usterek: najpóźniej do 15 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
8) Wymagany minimalny okres gwarancji na dokonane naprawy: 6 miesięcy
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji na dokonane naprawy w stosunku do minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50344000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych

4.5.5.) Wartość części: 191268,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249991,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249991,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249991,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEOL (EUROPE) SAS Reprezentowana przez: JEOL (EUROPE) SA UPROSZCZONA ODDZIAŁ W POLSCE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070013333

7.3.3) Ulica: AL. RZECZYPOSPOLITEJ 2 LOK. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249991,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235260,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235260,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235260,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEOL (EUROPE) SAS Reprezentowana przez: JEOL (EUROPE) SA UPROSZCZONA ODDZIAŁ W POLSCE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070013333

7.3.3) Ulica: AL. RZECZYPOSPOLITEJ 2 LOK. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235260,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.