Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00031216/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062315 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdowej usługi usprawniająco-rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdowych warsztatów dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291194576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Złota 6
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 274 88 06
1.5.8.) Numer faksu: 41 274 88 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pcprstarachowice.naszbip.pl/przetargi, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdowej usługi usprawniająco-rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdowych warsztatów dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88936f4-96af-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Usługi społeczne dla rodziny” współfinansowanego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020, Europejski Fundusz Społeczny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027784/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR-ZP 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowa usługa usprawniająco – rehabilitacyjna wraz z aktywizacją społeczną, zdrowotną i kulturalną dla osób niepełnosprawnych” zwana dalej „pobytem”• W pobycie uczestniczyć będzie 100 osób niepełnosprawnych, wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 35 osób, tj. łącznie 135 osób.
Czas trwania pobytu: 12 dni pobytowych, w terminie 10.05.2021r. - 10.06.2021r..
• Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów z wyznaczonego miejsca
w Starachowicach, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu po jego zakończeniu do Starachowic.
• Miejsce odbywania pobytu: ośrodek przystosowany do przyjmowania osób ze schorzeniami takimi jak: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, epilepsja, cukrzyca, choroby neurologiczne, choroby układu krążenia, choroby układu oddechowego, zaburzenia głosu i mowy, choroby układu ruchu i innymi dysfunkcjami i schorzeniami. Ośrodek położony w Polsce (oprócz województwa świętokrzyskiego)
• Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku w pokojach ze sobą sąsiadujących. W budynku będą zlokalizowane pomieszczenia sypialne, do rehabilitacji i zajęć warsztatowych. Dopuszcza się lokalizację gabinetów do rehabilitacji w innym budynku jeżeli odległość pomiędzy tymi budynkami nie przekroczy 150 m.
• Zabiegi wymagane: kinezyterapia, masaże lecznicze i relaksacyjne, masaż klasyczny, siłownia, magnetoterapia, inhalacje indywidualne, laseroterapia, krioterapia miejscowa, elektrostymulacja mięśni, sauna, terapia ultradźwiękowa, hydroterapia, koloroterapia, łóżko wodne „hydro jet”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 227524,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdowe warsztaty dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej zwane dalej „pobytem”• w pobycie uczestniczyć będzie 25 wychowanków, wraz z towarzyszącymi im opiekunami (rodzicami zastępczymi) w liczbie 15 osób, tj. łącznie 40 osób.
Czas trwania pobytu: 14 dni pobytowych, w terminie 01.07.2021 - 31.08.2021.
• Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów (rodziców zastępczych)
z wyznaczonego miejsca w Starachowicach, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu, po jego zakończeniu, do Starachowic.
• Miejsce odbywania pobytu: Ośrodek zlokalizowany w atrakcyjnej turystycznie miejscowości w górach: Tatry, Beskidy lub Bieszczady w odległości nie większej niż 350 km od Starachowic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 86869,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy postępowanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59880,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119400,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59880,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moc Biznesu Joanna Pisula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8941625707
7.3.3) Ulica: Ul. Robotnicza 70
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59880,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach - etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych...
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Odwodnienie i remont budynku wyciągu - etap II
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.