eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Organizacja wyjazdowej usługi usprawniająco-rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdowych warsztatów dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062315 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdowej usługi usprawniająco-rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdowych warsztatów dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291194576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złota 6

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 274 88 06

1.5.8.) Numer faksu: 41 274 88 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pcprstarachowice.naszbip.pl/przetargi, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdowej usługi usprawniająco-rehabilitacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdowych warsztatów dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88936f4-96af-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Usługi społeczne dla rodziny” współfinansowanego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020, Europejski Fundusz Społeczny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027784/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR-ZP 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazdowa usługa usprawniająco – rehabilitacyjna wraz z aktywizacją społeczną, zdrowotną i kulturalną dla osób niepełnosprawnych” zwana dalej „pobytem”

• W pobycie uczestniczyć będzie 100 osób niepełnosprawnych, wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 35 osób, tj. łącznie 135 osób.
Czas trwania pobytu: 12 dni pobytowych, w terminie 10.05.2021r. - 10.06.2021r..
• Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów z wyznaczonego miejsca
w Starachowicach, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu po jego zakończeniu do Starachowic.
• Miejsce odbywania pobytu: ośrodek przystosowany do przyjmowania osób ze schorzeniami takimi jak: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, epilepsja, cukrzyca, choroby neurologiczne, choroby układu krążenia, choroby układu oddechowego, zaburzenia głosu i mowy, choroby układu ruchu i innymi dysfunkcjami i schorzeniami. Ośrodek położony w Polsce (oprócz województwa świętokrzyskiego)
• Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku w pokojach ze sobą sąsiadujących. W budynku będą zlokalizowane pomieszczenia sypialne, do rehabilitacji i zajęć warsztatowych. Dopuszcza się lokalizację gabinetów do rehabilitacji w innym budynku jeżeli odległość pomiędzy tymi budynkami nie przekroczy 150 m.
• Zabiegi wymagane: kinezyterapia, masaże lecznicze i relaksacyjne, masaż klasyczny, siłownia, magnetoterapia, inhalacje indywidualne, laseroterapia, krioterapia miejscowa, elektrostymulacja mięśni, sauna, terapia ultradźwiękowa, hydroterapia, koloroterapia, łóżko wodne „hydro jet”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 227524,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazdowe warsztaty dla rodziców zastępczych i dzieci z rodzinnej pieczy zastępczej zwane dalej „pobytem”
• w pobycie uczestniczyć będzie 25 wychowanków, wraz z towarzyszącymi im opiekunami (rodzicami zastępczymi) w liczbie 15 osób, tj. łącznie 40 osób.
Czas trwania pobytu: 14 dni pobytowych, w terminie 01.07.2021 - 31.08.2021.
• Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów (rodziców zastępczych)
z wyznaczonego miejsca w Starachowicach, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu, po jego zakończeniu, do Starachowic.
• Miejsce odbywania pobytu: Ośrodek zlokalizowany w atrakcyjnej turystycznie miejscowości w górach: Tatry, Beskidy lub Bieszczady w odległości nie większej niż 350 km od Starachowic.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 86869,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy postępowanie unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59880,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119400,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59880,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moc Biznesu Joanna Pisula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8941625707

7.3.3) Ulica: Ul. Robotnicza 70

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-608

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59880,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.