eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Wilamowice



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062207 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Wilamowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W WILAMOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070017693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (033)8457171

1.5.8.) Numer faksu: (033)8104535

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@wilamowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zwik.wilamowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Wilamowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64800b4f-8d38-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008097/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Wilamowice - część I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWIK/ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Wilamowicach w rejonie ul. Stawowej i ul. Jana III Sobieskiego. Zakres zadania obejmuje: - sieć wodociągową z rur PE100 SDR11 PN16 trójwarstwowych Dz110mm L = 329,50m, - sieć kanalizacji sanitarnej PVC-U Dz200mm L = 198,75m zlokalizowaną w rejonie ul. Sobieskiego - bocznej oraz w rejonie ul. Stawowej – bocznej w Wilamowicach. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo:
- opis przedmiotu zamówienia, - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych szczegółowo określają zadanie objęte zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 213111,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Pisarzowicach w rejonie ul. Czernichowskiej Zakres zadania obejmuje budowę kanału sanitarnego z rur PVC-U Dz200mm SN8 oraz PE100 SDR26 Dz200mm o łącznej długości L = 308,50m w rejonie ul. Czernichowskiej w Pisarzowicach. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo:
- opis przedmiotu zamówienia, - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 129469,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zasolu Bielańskim w rejonie ul. Nowy Świat Zakres zadania obejmuje budowę kanału sanitarnego z rur PVC-U Dz200mm SN8 o łącznej długości L = 137,00m. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - opis przedmiotu zamówienia, - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 47133,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Zasolu Bielańskim w rejonie ul. Słonecznej Zakres zadania obejmuje budowę kanału sanitarnego z rur PVC-U Dz200mm SN8 o łącznej długości L = 55,20m. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - opis przedmiotu zamówienia, - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 24179,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196880,59

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196880,59

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196880,59

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny KAZMAR Tomasz Smyrak

7.3.3) Ulica: Szkolna 37

7.3.4) Miejscowość: Roczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196880,59

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawa unieważnienia: art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części II. Zgodnie z tą informacją, kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie ww. zamówienia w części nr II wynosi 159.247,87 złotych brutto. Kwota ta wynika z planu finansowego Zamawiającego i oznacza środki, jakie mają być przeznaczone na pokrycie realnych wydatków z tytułu realizacji zamówienia publicznego w części nr II.
W niniejszym postępowaniu na część II niniejszego zamówienia złożona została tylko jedna oferta, która nie podlegała odrzuceniu, a jej cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec faktu, że nie istnieje obiektywna możliwość zwiększenia kwoty wynikającej z planu finansowego, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II, podjęta została decyzja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tej części zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48150,07

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48150,07

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48150,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny KAZMAR Tomasz Smyrak

7.3.3) Ulica: Szkolna 37

7.3.4) Miejscowość: Roczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48150,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29557,06

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29557,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29557,06

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny KAZMAR Tomasz Smyrak

7.3.3) Ulica: Szkolna 37

7.3.4) Miejscowość: Roczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29557,06

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.