eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w latach 2021-2024



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062146 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w latach 2021-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.krus.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w latach 2021-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0392e3e-98fc-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007989/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówkach terenowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143208 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej PB 95 do samochodów służbowych Zamawiającego realizowany bezgotówkowo przy użyciu elektronicznych kart paliwowych ( zwanych dalej „kartami paliwowymi”) na stacjach paliw Wykonawcy.
2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację zakupów benzyny bezołowiowej we wszystkie dni miesiąca, całodobowo na jednej stacji paliw (co najmniej) położonej/ych:
-w granicach miasta Kielce ,
-w granicach miast Busko Zdrój, Jędrzejów, Kazimierza Wielka, Końskie, Opatów, Ostrowiec Świętokrzyski, Ożarów, Pińczów, Sandomierz, Starachowice, Staszów i Włoszczowa lub w odległości maksymalnie 10 km od nich,
- oraz sporadycznie na innych stacjach paliw na terenie całej Polski.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz stacji paliw przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich miejsca lokalizacji (adresu).
3. Realizacja zamówienia polegać będzie na tankowaniu paliwa bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych (osobowych) Zamawiającego, bez ustalonego limitu, bezgotówkowo i bez rachunku, za pomocą kart paliwowych (zabezpieczonych kodem identyfikacyjnym "PIN") wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Zakup paliwa powinien być udokumentowany wydrukiem potwierdzającym dokonanie transakcji i poprawności numeru PIN.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania odpowiedniej jakości paliwa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia z dnia 9 października 2015 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.). Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228+A1:2017-06E.
5. Zamawiający przewiduje, że w okresie 36 miesięcy realizacji zamówienia zakupi maksymalnie 33.700 litrów benzyny bezołowiowej 95. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa. Z tytułu różnicy między przewidywaną do zakupu ilością paliwa, a faktycznie zakupioną, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia uzupełniające lub odszkodowawcze.
6. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia gwarantuje zakup paliwa w minimalnej ilości wynoszącej 18.000 litrów.
7. Zamawiający informuje, że na dzień uruchomienia niniejszego postępowania posiada na stanie 16 samochodów osobowych, z których :
-4 użytkowane są w Oddziale Regionalnych KRUS Kielcach,
-po 1 w Placówkach Terenowych KRUS w: Busku Zdroju, Jędrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Końskich, Opatowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ożarowie, Pińczowie, Sandomierzu, Starachowicach, Staszowie i Włoszczowie.
8. Wykaz samochodów posiadających prawo do tankowania wraz ze wskazaniem ich numerów rejestracyjnych będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą. W przypadku zaistnienia zmian w ilościach posiadanych samochodów w okresie realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy aktualny wykaz.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania Zamawiającemu, w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy, 16 kart paliwowych uprawniających do zakupu paliwa w systemie bezgotówkowym. Karty paliwowe będą wydane na numery rejestracyjne pojazdów znajdujących się w wykazie, o którym mowa w pkt 9. Za wydanie pierwszych kart paliwowych do każdego samochodu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat.
W przypadku wyboru do realizacji zamówienia Wykonawcy, z którym Zamawiający ma obecnie podpisaną umowę, Zamawiający dopuszcza pozostawienie obecnych kart paliwowych i nie wymaga wydania nowych. Nowe karty paliwowe wydawane będą w tym przypadku dla nowych samochodów Zamawiającego.
10.W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia:
-pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy o powyższym zdarzeniu w celu blokady karty w sieci punktów sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzi zgłoszenie faksem lub e-mailem, albo
-w przypadku udostępnienia przez Wykonawcę dostępu do Portalu/Systemu FLOTA, Zamawiający sam zablokuje karty.
11.Zamawiający wymaga, aby zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej były przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu Zamawiający zobowiązany będzie podać numer i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty elektronicznej po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym.
12.Wykonawca zobowiązany będzie przejąć odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od momentu przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży karty.
13.W przypadku, o którym mowa w pkt 11 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową elektroniczną kartę paliwową w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży kart. Za wydanie kart zamiennych Wykonawca obciąży Zamawiającego opłatą zgodnie z cennikiem opłat obowiązującym u Wykonawcy.
14.W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty paliwowej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia tzw. autoryzacji karty, polegającej na uzyskaniu zezwolenia na dokonanie transakcji bezgotówkowej i potwierdzenie transakcji poprzez wystawienie stosownego pokwitowania. Zapłata z tytułu ww. transakcji nastąpi na tożsamych zasadach jak rozliczenie za tankowanie prze użyciu karty elektronicznej.
15.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pełnego monitoringu transakcji, tj. daty i miejsca tankowania, rodzaju i ilości zatankowanego paliwa, cenę za 1 litr paliwa i wartość zakupu paliwa w okresie rozliczeniowym po uwzględnieniu oferowanego rabatu/opustu z podaniem numeru karty paliwa i numeru rejestracyjnego samochodu.
16.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą bezgotówkowo na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
17.Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy, tj. od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, gdzie za datę sprzedaży uznany będzie ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie krótszego okresu rozliczenia, np. od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego - z datą sprzedaży 15-tego dnia tego miesiąca oraz za okres od 16 do ostatniego dnia miesiąca - z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń opisane zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SWZ), który stanowi integralną część SWZ.
19.Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z realizacji zamówienia na inny/e podmiot/y.
20.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
21.USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Zamówienie nie zostało podzielone na części,
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 ustawy,
d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,
e) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej,
f) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego,
g) Zamówienie nie obejmuje opcji,
h) Zamawiający nie przewiduje wznowienia,
i) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
j) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia osób na podstawie stosunku pracy oraz osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 ustawy Pzp,
k) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
l) Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180295

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180295

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180295

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180295,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.