Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431669/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00453663/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaręby Kościelne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kowalska 14
1.5.2.) Miejscowość: Zaręby Kościelne
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-323
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzar@ornet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zareby-kosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15aedfa3-6022-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068439/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej w celu utworzenia Centrum Aktywności Kulturalnej w Zarębach Kościelnych”
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- rozbudowę przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z pozwoleniem na budowę Nr 142/2020 z dnia 27.08.2020 wydanym przez Starostę Ostrowskiego, która polega na :
Rozbudowie budynku do wymiarów budynku 17,86 m x 19,18 m dobudowie dwóch kondygnacji (o wysokości 11.07 m). Część dwukondygnacyjna pokryta stropodachem pełnym o spadkach od 2 do 5 % ukrytym za ściankami attykowymi. Cały budynek będzie miał nieregularne wymiary w planie który można wpisać w prostokąt o wymiarach dł. 41,83 m, szer. 19,18 m.
w części w której obecnie znajduje się sala wielofunkcyjna pozostanie parterowy o dotychczasowej wysokości 6,44 m i wymiarach w planie 11,37 m x 23,96 m, W tej części budynku bez zmian pozostaną ściany i dach dwuspadowy, a zakres robót obejmie termomodernizację budynku, wymian pokrycia dachowego, wymian stolarki oraz roboty remontowe wewnętrzne w tym instalacyjne
wykonanie robót elektrycznych , instalacji fotowoltaicznej,
wykonanie instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej,
wykonanie instalacji gazowych,
wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt oraz meble,
wyposażenie kuchni zgodnie z załączaną technologią kuchni,
utwardzenie terenu, budowa miejsc postojowych 8szt. w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z oznakowaniem przebudowa i remont dwóch zjazdów, (należy wystąpić i uzgodnić przebudowę zjazdu z Zarządem Dróg Powiatowych w Ostrowi Mazowieckiej),
Dostawa agregatu (należy uzyskać warunki techniczne , wykonać dokumentację i uzgodnić instrukcję współpracy z siecią z Zakładem PGE w Bielsku Podlaskim),
Budowa przyłączy do budynku: elektroenergetycznego, kanalizacyjnego, wodociągowego.
Parametry techniczne :
Powierzchnia zabudowy : 602,79 m2
Powierzchnia całkowita (brutto) 937,75 m2
Powierzchnia netto 757,61 m2
Powierzchnia wewnętrzna 825,39 m2
Powierzchnia konstrukcji 180,13 m2
Powierzchnia użytkowa 713,50 m2
Kubatura 4320,28 m3
Kąt nachylenie dachu 15 stopni
Wysokość kalenicy 9,21 m
Liczba kondygnacji – 2
Długość elewacji frontowej – 41,39 m
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, tabele 1-5 oraz specyfikacja agregatu, stanowiące Załączniki nr 9, 10,11,12, 13, 14, do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39100000-3 - Meble
39131000-9 - Regały biurowe
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956
7.3.3) Ulica: Paproć Mała 8
7.3.4) Miejscowość: Szumowo
7.3.5) Kod pocztowy: 08-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Artur Urbanik -Przedsiębiorstwo Budowlane, Grupa Budowlana Urbanik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.