eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › "BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z POMPOWNIA ŚCIEKÓW I PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI OBJEZIERZE"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061702 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z POMPOWNIA ŚCIEKÓW I PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI OBJEZIERZE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598580253

1.5.8.) Numer faksu: 598580167

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z POMPOWNIA ŚCIEKÓW I PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI OBJEZIERZE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d5250d-985a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001283/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Objezierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029611/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.10.2021.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
 Budowa w miejscowości Objezierze ok. 980 m sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
 Budowa w miejscowości Objezierze ok. 326 m przyłączy do budynków (1 m na działce właściciela) z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
 Budowa na odcinku od miejscowości Objezierze do miejscowości Suchorze sieci kanalizacji tłocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji w miejscowości Suchorze (obok stacji paliw). Długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi ok. 3080 m, z rur PE de 110.
Szczegóły określa opis sposobu wykonania przewiertu sterowanego zawarty jest w projekcie stanowiący załącznik do SIWZ.
 Budowa przyłącza wodociągowego do pompowni z rur PEHD DN 32x3,0 długość ok. 13,24 m.
Szczegółowy zakres oraz przebieg sieci kanalizacji sanitarnej przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ.
Uwaga! Przejście kanalizacji sanit. tłocznej przez działkę nr 2/15 i 301/1 obręb Suchorze oraz w miejscach utrudnionego wykonania wykopu otwartego celem montażu rurociągu należy wykonać bez naruszenia struktury gruntu. Roboty budowlane na działkach nr 2/15 i 301/1 obręb Suchorze należy wykonać w porozumieniu z dzierżawcą gruntu, po zbiorze plonu oraz przed założeniem kolejnej uprawy, tj. w przewidywanym okresie od 15.07.2021r. do 15.09.2021r.
 Wykonanie suchej przepompowni ścieków o wydajności pompowni na poziomie 6,27 l/s tj.22,57m3/h, w miejscowości Objezierze
Przepompownia sucha stanowi w pełni zautomatyzowane urządzenie, które składa się z prefabrykowanego zestawu technologicznego zabudowanego wraz z pompami w betonowej komorze suchej i współpracujące z zewnętrznym zbiornikiem retencyjnym, który jest elementem grawitacyjnego przewodu dopływowego o powiększonym przekroju przepływu, połączonego na jego wlocie, z grawitacyjnym przewodem dopływowym ścieków w sposób kaskadowy (kaskadowo).
Przepompownia składa się z:
• Prefabrykowanego zestawu technologicznego wraz pomiarami zabudowanego razem z pompami w komorze suchej z żelbetu,
• Zewnętrznego zbiornika retencyjnego, stanowiącego element przepompowni oraz element grawitacyjnego przewodu dopływowego o powiększonym przekroju przepływu, połączony, na jego wlocie, z grawitacyjnym przewodem dopływowym ścieków w sposób kaskadowy,
• Studni napływowej
• Układu sterowania i kontroli pracy przepompowni w postaci rozdzielnicy zainstalowanej w szafie ochronnej zlokalizowanej na terenie przepompowni.
Szczegóły opis suchej przepompowni ścieków zawarty jest w projekcie stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Sporządzając ofertę Wykonawca winien uwzględnić koszt przeprowadzenia inspekcji TV w celu sprawdzenia prawidłowości robót budowlanych, zachowanych spadków i prawidłowości podłączeń.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup oraz montaż dwóch tablic promocyjnych informujących o dofinansowaniu zadania ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID zainstalowanych na stalowym stelażu. Wzór tablicy stanowi załącznik do SIWZ. Miejsce usadowienia tablicy należy uzgodnić z zamawiającym na etapie wykonawstwa.
4. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić koszty zajęcia pasa drogowego, wynajmu miejsca składowania materiałów budowlanych oraz koszty naprawy uszkodzonych w trakcie realizacji istniejącej infrastruktury technicznej itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1429339

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2002594,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1429339

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078

7.3.3) Ulica: Wybickiego

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1429339,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.