eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Sprzedaż i dostawa odczynników i papieru termicznego do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS oraz odczynników do oznaczania interleukiny - 6.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061614 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa odczynników i papieru termicznego do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS oraz odczynników do oznaczania interleukiny - 6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa odczynników i papieru termicznego do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS oraz odczynników do oznaczania interleukiny - 6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ca7ed1-a1a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036046/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.22.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140835,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 Odczynniki i papier termiczny do analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS będącego na wyposażeniu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1) Liczba oznaczeń parametrów krytycznych w skali roku: 3600.
2) Specyfikacja odczynników:
a. Kasety odczynnikowe dokonujące jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru:
podstawowych parametrów równowagi kwasowo-zasadowej: pH, pO2, pCO2, elektrolitów: Na+, K+, Cl-, Ca ++
hemoglobiny, hematokrytu, pochodnych oksymetrycznych hemoglobiny: tHb, O2Hb, MetHb, COHb, hemoglobiny płodowej,
metabolitów: glukozy, mleczanów.
b. Zakres liniowości oznaczonego wapnia zjonizowanego od 0,1 mmol/l.
c. Możliwość wykonywania pomiarów krwi kapilarnej, tętniczej, żylnej, osocza i płynów dializacyjnych.
d. Monitorowanie poziomu odczynników i ich stabilności na pokładzie.
e. Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym.
f. Zestawy odczynnikowe w postaci wymiennych kaset, nie więcej niż 2 kasety: osobne kasety odczynnikowe i kasety z elektrodami. Karty charakterystyki odczynników w języku polskim.
g. Maksymalny czas dobowy kalibracji do 30 minut.
h. Odczynniki po zainstalowaniu w analizatorze zachowują ważność przez minimum 30 dni.
i. Automatyczna kalibracja jedno lub dwupunktowa bez użycia butli gazowych.
j. Automatyczna kontrola jakości przynajmniej 1 raz dziennie dla 3 poziomów kontroli.
k. Możliwość wyjęcia i ponownego zainstalowania kaset w tym samym analizatorze bez utraty pozostałych w kasetach testów.
l. Zamawiający oczekuje dopasowania wielkości kaset do ilości wykonywanych oznaczeń. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie kaset o różnych ilościach testów.
m. Automatyczny system pobierania próbek z funkcją wykrywania i usuwania skrzepów.
n. Objętość badanej próbki konieczna do oznaczenia wszystkich parametrów:
maksymalnie 45ul – z kapilary,
maksymalnie 65 ul – ze strzykawki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 45735,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 Odczynniki do oznaczania Interleukiny-6
Odczynniki laboratoryjne, kontrole oraz kalibratory do oznaczania Interleukiny -6
Wszystkie odczynniki muszą być kompatybilne z analizatorem Cobas 6000 będącym na wyposażeniu Laboratorium analitycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Odczynniki i materiały konieczne do wykonania badania:
1) Odczynniki
2) Kalibratory
3) Materiał kontrolny
- materiał kontrolny: dwa poziomy (normalny i patologiczny) – Zamawiający informuje, że będzie dokonywał kontroli wewnętrznej badań w następującym zakresie i częstotliwości:
• Poziom normalny – kontrola codzienna
• Poziom patologiczny – kontrola codzienna
- bezpłatny udział w niezależnej kontroli międzynarodowej (materiały kontrolne do kontroli międzynarodowej, prowadzonej przez inna firmę niż dostawca odczynników i aparatury; Wykonawca zapewni kontrolę międzynarodową przez cały okres trwania umowy nie rzadziej niż raz w miesiącu).
4) Karty charakterystyki dla wszystkich stosowanych odczynników.
5) Wszystkie odczynniki ze znakiem CE.
Liczba oznaczeń w skali miesiąca: 150 próbek badanych + kontrole (2 poziomy wykonywane codziennie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 95100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49414,05

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49414,05

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49414,05

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radiometer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 181a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49414,05

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75708,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75708,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75708,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322

7.3.3) Ulica: Bobrowiecka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75708,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-24
2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.