Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00009722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlanych pn. „Wymiana oświetlenia na oprawy typu LED – ZUS I/ Nowy Targ” w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 10 w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4498370
1.5.8.) Numer faksu: 18 4498375
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót budowlanych pn. „Wymiana oświetlenia na oprawy typu LED – ZUS I/ Nowy Targ” w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 10 w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2542a206-71f6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00235918/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana oświetlenia na oprawy typu LED - I/Nowy Targ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220000/271/1/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 703900,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113656,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana oświetlenia na oprawy typu LED – ZUS I/ Nowy Targ” w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 10 w Nowym Targu , w zakresie: demontażu i utylizacji istniejących zużytych opraw, modernizacji instalacji oświetlenia w zakresie wysokości montażu łączników zgodnie ze standardami w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych montażu opraw typu LED zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych towarzyszących, montażu przewodów, kabli i tras kablowych, montażu elementów instalacji, badania i pomiary elektryczne obwodów oświetleniowych i natężenia oświetlenia, a także sprawowania, w okresie udzielonej gwarancji: serwisu instalacji, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów i konserwacji zmodernizowanego systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wg standardów obowiązujących w ZUS. ponadto: wykonania dokumentacji powykonawczej modernizacji instalacji oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134082,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138396,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134082,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Uryga URBUD Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342885270
7.3.3) Ulica: ul. Łęka 134
7.3.4) Miejscowość: Korzenna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-322
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krystian Uryga - "URBUD" Usługi Remontowo - Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Krystian Uryga - "URBUD" Usługi Remontowo - Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134082,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz podwiązek Endo-Loop 27/24
- BZP.271.35.2024 Wykonywanie usług weterynaryjnych sterylizacji lub kastracji kotów wolno żyjących, elektronicznego znakowania zwierząt z terenu Miasta Nowego Sącza (...)
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- BZP.271.46.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- BZP.271.43.2024 Wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu przy ul. Rejtana 18 w Nowym Sączu - realizacja w ramach zadania budżetowego "W trosce o miasto i jego mieszkańców"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych Katowickiego TBS Sp. z o.o. - ZP/3/24
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.