eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz
Opery Krakowskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Opera Krakowska" w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubicz 48

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-512

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kurdziel@opera.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opera.krakow.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz
Opery Krakowskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e911cddb-7844-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023250/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług hotelarskich z przeznaczeniem dla artystów, realizatorów i gości Opery Krakowskiej w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK-07/200-01/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 172000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich z przeznaczeniem dla artystów, realizatorów i gości Opery Krakowskiej w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale 4 SWZ oraz na warunkach zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na skutek wydłużenia procedowania przedmiotowego postępowania niemożliwe stało się zawarcie umowy z Wykonawcą w takim terminie, by mogła ona obowiązywać od dnia 30 stycznia 2022 r., co pozostaje w sprzeczności z treścią rozdziału 5 ust. 1 SWZ, Harmonogramem, § 3 projektowanych postanowień umowy oraz pkt 3 Formularza Oferty.
Ponadto Zamawiający w rozdziale 20 SWZ wskazał, że:
„Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści przełożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wybór Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany ilości noclegów oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany ilości noclegów podlegających usłudze świadczonej przez wykonawcę w przypadku konieczności zmiany terminu, zmiany ilości noclegów oraz w przypadku anulowania noclegu,
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla usług objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku”;
z kolei w § 10 projektowanych postanowień umowy Zamawiający jako przesłanki zmiany postanowień umowy wymienił następujące przypadki uprawniające do wprowadzania zmian w treści umowy:
a) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla usług objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku,
b) W zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, do wyczerpania wartości umowy, z zachowaniem warunków i cen określonych w ofercie, jednak nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2022 r.
c) W zakresie zmiany ilości noclegów w poszczególnych miesiącach w ramach określonego przez Zamawianego łącznego maksymalnego zapotrzebowania zgodnie z Harmonogramem oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany ilości przedmiotowych noclegów w przypadkach wskazanych w umowie wraz z załącznikami.
Wykazane powyżej niezgodności uniemożliwiają zawarcie skutecznej i zgodnej z prawem umowy z Wykonawcą. Zamawiający unieważnia zatem przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42398,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64600 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.