eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › (2) ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU OSOBOM BEZDOMNYM (KOBIETOM I MĘŻCZYZNOM), KIEROWANYM PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061486 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(2) ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU OSOBOM BEZDOMNYM (KOBIETOM I MĘŻCZYZNOM), KIEROWANYM PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335-97-00

1.5.8.) Numer faksu: 32 230-80-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(2) ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU OSOBOM BEZDOMNYM (KOBIETOM I MĘŻCZYZNOM), KIEROWANYM PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae732032-a1a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001010/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.321.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96840,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU
DLA BEZDOMNYCH KOBIET KIEROWANYCH
PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH.

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na podstawie:
a) art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1876 ze zm.),
b) art. 34 ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych
w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U.2020 poz . 875)
c) Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) tymczasowego schronienia w schronisku, bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej
w Gliwicach w okresie od podpisania umowy do 31.03.2022r. w maksymalnej liczbie 3 600 osobodni.
Minimalna liczba osobodni wynosi 1 800. Liczba osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osobodni świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych nie mniej niż 150 osobodni miesięcznie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni.

1. Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej nie prowadziły schroniska dla osób bezdomnych szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)

2. Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej prowadziły schronisko dla osób bezdomnych szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach pobytu w placówce:
a) Wykonawca zapewni realizację zadania przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu.
b) Wykonawca zapewnia możliwość całodobowego przebywania w schronisku, miejsce noclegowe w pokoju wieloosobowym, w którym temperatura nie jest niższa niż 20°C.
c) Wykonawca zapewnia swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac
i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło oraz poszwę i poszewkę).
d) Wykonawca zapewnia podstawowe środki czystości i higieny tj. ręcznik, mydło, papier toaletowy, środki dezynfekujące.
e) Wykonawca zapewnia dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju oraz jego spożycia.
f) Wykonawca zapewnia dostęp do toalety, prysznica z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody.
g) Wykonawca zapewnia możliwość prania i suszenia odzieży.
h) Wykonawca zapewnia informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu.

Inne wymagania do spełnienia przez podmioty wymienione w pkt 1 i 2:

a) obiekt spełnia wymagania sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz inne do prowadzenia wskazanej działalności,
b) wyznaczenie przez Wykonawcę osoby do kontaktów z przedstawicielami Zamawiającego,
c) do realizacji umowy zatrudnienie w schronisku pracownika socjalnego oraz opiekunów posiadających co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy,
d) możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki,
e) do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt
z Zamawiającym przez ePUAP,
f) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebywających w niej osób, umożliwiającej ich identyfikację, zakres udzielonej pomocy i okres pobytu
w placówce,
g) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w placówce
i udostępnienie wszystkich dokumentów żądanych przez osoby kontrolujące,
h) wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska w dni robocze w godz. 8:00-19:00, na podstawie skierowania Zamawiającego przekazanego za pomocą platformy ePUAP lub zakodowanego emaila,
i) w sytuacjach wyjątkowych np. warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu i życiu, na zlecenie telefoniczne otrzymane od wyznaczonego pracownika Ośrodka, Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do placówki, codziennie przez całą dobę,
j) w sytuacji wyjątkowej w przypadku placówki znajdującej się poza miastem Gliwice, Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem
k) sporządzenie przez Wykonawcę regulaminu placówki, określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu
i współmieszkańców,
l) przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania regulaminu placówki oraz konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian w regulaminie,
m) zapoznanie wszystkich osób przyjmowanych do placówki z regulaminem, uzyskanie od klientów pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem
i zobowiązaniem do jego przestrzegania,
n) bieżące informowanie Zamawiającego o każdym przypadku usunięcia osoby
z placówki z powodu nieprzestrzegania regulaminu lub dobrowolnego opuszczenia placówki przez osobę skierowaną,
o) współpraca na rzecz osób bezdomnych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej
w Gliwicach oraz innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi,
p) wyposażenie placówki w apteczkę pierwszej pomocy medycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja ZACISZE GRAŻYNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9691612011

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Niewiesze

7.3.5) Kod pocztowy: 44-172

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31
2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.