eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 32

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242778930

1.5.8.) Numer faksu: 242778949

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: slubice.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl; ugslubice.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e5046c-6896-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003304/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP.ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141810,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do celów grzewczych następujących obiektów znajdujących się na terenie działania Zamawiającego:

Lp. Obiekt Ilość dostawy
1. Urząd Gminy Słubice do 2 500 l
2. Szkoła Podstawowa w Słubicach do 18 500 l
3. Szkoła Podstawowa w Świniarach do 3 500l
4. Szkoła Podstawowa w Piotrkówku do 5 500 l
5. Dom Nauczyciela w Słubicach do 4 000 l
6. Gminna Biblioteka Publiczna w Słubicach do 2 000 l
7. Ośrodek Zdrowia w Słubicach do 6 000 l
8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach do 1 500 l
Łącznie
43 500 l

2. W przypadku, gdy faktyczne zapotrzebowanie na olej napędowy do celów grzewczych w okresie trwania umowy będzie mniejsze niż minimalne, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie dostarczony olej napędowy do celów grzewczych. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
3. Zamawiający żąda, aby dostawa oleju następowała partiami, tj. sukcesywnie
i stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania umowy. Dostawy będą realizowane każdorazowo na wniosek przekazywany na e-mail, określający dostawy- w terminie nie później niż na dwa od dnia zgłoszenia wniosku, wniosek zgłaszany będzie w godzinach 8.00-12.00
4. Wykonawca określi numery telefonów i e-maili niezbędne do sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. Wielkość dostaw będzie określał każdorazowo Kierownik jednostki. Olej napędowy do celów grzewczych dostarczany będzie transportem Wykonawcy do kotłowni poszczególnych odbiorców wyżej wymienionych, w dni robocze w godzinach pracy od 8.00 do 15.00.
5. Olej napędowy do celów grzewczych musi posiadać właściwości fizyko – chemiczne określone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opałowe” dla gatunku L-1, tj. nie gorsze niż:
Właściwości Jednostki Zakres
Minimum Maksimum
Gęstość w temperaturze 15 °C kg/m3 - 860
Wartość opałowa MJ/kg 42,6 -
Temperatura zapłonu °C 56 -
Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 °C mm2/s - 6
Skład frakcyjny % (V/V)
do temperatury 250 °C destyluje ¬- < 65
do temperatury 350 °C destyluje 85 -
Temperatura płynięcia °C ¬- ¬-20
Pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej % (m/m) ¬- 0,3
Zawartość siarki % (m/m) ¬- 0,1
Zawartość wody mg/kg ¬- 200
Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg ¬- 24
Pozostałość po spopieleniu % (m/m) ¬- 0,01
Barwa ¬ czerwona*
* Parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów
z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1822).


6. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy do celów grzewczych, bez dodatkowych opłat, sukcesywnie:
a) własnym środkiem transportu wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny (legalizacja urządzeń pomiarowych z Urzędu Wag i Miar),
b) wraz ze świadectwem jakości opału wystawionym przez producenta – przy każdorazowej dostawie paliwa.
7. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego oleju Zamawiający niezwłocznie powiadamia Wykonawcę i sporządza protokół reklamacyjny.
8. Przedmiot zamówienia powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy.
9. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca autocysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia. Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy oraz węża spustowego z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników. Przy każdej dostawie wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011.Pomiar i ilość dostarczonego oleju opałowego odbywać się będzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15 °C na cysternie dowożącej olej opałowy.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 133 ze zm.).
11. W przypadku zmiany ceny oleju napędowego do celów grzewczych Wykonawca, przy każdej dostawie dołączy do faktury: dokument potwierdzający wzrost lub obniżkę ceny oleju u producenta, w stosunku do ceny producenta jaka obowiązywała poprzednio. Dokumentem potwierdzającym wartość wzrostu lub obniżki ceny oleju u producenta, może być wydruk internetowy ze strony internetowej producenta kształtujący wzrost lub obniżkę cen z dnia dostawy na podstawie którego wprowadza się zmiany ceny.
12. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
13. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość oleju napędowego do celów grzewczych, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania przy dostawie tzw. próbki rozjemczej oleju, która oddana będzie do badania laboratoryjnego. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy dowolnej dostawie w obecności osoby reprezentującej Wykonawcę. Próbka paliwa będzie pobierana bezpośrednio z autocysterny przed lub w trakcie zlewania paliwa do magazynu odbiorcy w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie mniejszej niż 4 litry i nie większej niż 5 litrów do kanistra dostarczonego przez Wykonawcę. Pojemnik z próbką paliwa zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Próbka paliwa zostanie wysłana przez Zamawiającego do laboratorium.
15. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 12 godzin od zgłoszenia reklamacji wymienić reklamowane paliwo na zgodne z zamówieniem, w tej samej ilości, odpowiadającej jakości i w tej samej cenie, co paliwo reklamowane. Ponadto musi również wymienić paliwo, które było w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy ustalone w oparciu o stan magazynowy z dnia nalewu oraz zobowiązuje się do naprawienia szkody na własny koszt.
16. Wykonawca pokryje powstałe szkody, jakie mogą wyniknąć w urządzeniach Zamawiającego wynikające z używania paliwa nieodpowiadającego wymaganiom.
17. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
CPV 09135100-5 olej opałowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOPER" Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340004107

7.3.3) Ulica: Pilaszków 18

7.3.4) Miejscowość: Pilaszków

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.