Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544165/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0825f536-981e-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0825f536-981e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026423/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny:
1. Park Zdrojowy - trawniki - 164000 m2
- alejki utwardzone - 7983 m2
- alejki i place ziemne - 5757,8 m2
2. Park Tężniowy - trawniki - 177472 m2
- aleja utwardzona - 16057 m2
- alejki i place ziemne - 9795 m2
3. Park Sosnowy - trawniki - 45000 m2
- alejki z kostki brukowej - 10673 m2
- alejki żwirowe - 6790 m2
- alejki z płytek - 1573 m2
4. Teren przy ul. Staszica - trawniki - 16322 m2
- alejki ziemne - 4920 m2
- alejka stanowiąca przedłużenie ul. Staszica - 1986 m2
5. Zieleńce miejskie - trawniki - 203172 m2
w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku
- 47112 m2
- alejki utwardzone - 1734 m2
- alejki ziemne - 1164 m2
6. Plac za teatrem i przy kinie - trawniki - 3438 m2
- alejki utwardzone - 2903 m2
7. Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym
- trawniki - 700 m2
- alejka utwardzona - 700 m2
8. Inne tereny zielone
1) Stolarska - 1773 m2
2) Kopernika 7 - 351 m2
3) Zdrojowa 27a - 1304 m2
4) Zdrojowa 27 - 386 m2
5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2
6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2
7) Mickiewicza 20a - 2909 m2
8) Wierzbowa 1 - 1958 m2
9) Zdrojowa 11 - 500 m2
5.2 Szczegółowy zakres czynności:
1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym:
- o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2
- o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2
według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik „A” do specyfikacji.
Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia.
2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 990 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: w alei głównej w Parku Zdrojowym oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej.
Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne.
3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia w tym: wiatrołomy, wywroty, drzewa obumarłe i inne naturalne ubytki, drzewa przeznaczone do usunięcia stosownie do otrzymanych decyzji oraz uprzątnięcie i składowanie pozyskanego drzewa będącego własnością Gminy Miejskiej Ciechocinek. Dokonywanie w zamian nowych nasadzeń z materiału powierzonego, z uwzględnieniem podlewania nowo posadzonych drzew i krzewów wraz z poniesieniem kosztów zakupu palików i taśmy ogrodniczej do stabilizacji drzew.
4) Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi.
5) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 5.1 (z wyłączeniem terenu przy ul. Staszica) w terminie do 20 kwietnia każdego roku.
6) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia.
7) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem przy ul. Staszica.
8) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży” tj. do 10 cm wysokości runi trawnika, nie mniej niż 5 cm.
Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi – 623896 m2,
powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku – 47112 m2 – teren przy parkingu ul. Kolejowa
9) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco.
10) Bieżące opróżnianie śmietniczek 190 szt. raz dziennie do godz. 10.00
11) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (110 szt.) na bieżąco.
12) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (190 szt. śmietniczek, 317 szt. ławek – oraz 39 sztuk ławek znajdujących się w obszarze skweru Ekscentryków i kina ZDRÓJ oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek.
13) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie – o pow. 2283m2.
14) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach.
15) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (4 łabędzie, 4 pawie, 6 bażantów ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada.
16) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego.
17) Podlewanie trawników, krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Gmina Miejska.
Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga.
Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego, parku Tężniowego – teren po rewitalizacji wraz z krzewami przy ul. Tężniowej i ul. Pojednania , zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie, na Skwerze Ekscentryków.
18) Obszar parku Tężniowego – teren po rewitalizacji - podlega tym samym zasadom wykonywania prac jak wykonywane są w parku Zdrojowym.
19) Konserwacja – ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/.
20) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przechowywanie ich przez okres zimowy.
21) Konserwacja, malowanie , montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka.
22) Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy.
5.3 Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objętych zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831276,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831276,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831276,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ "EKOCIECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910015900
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-720
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831276,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. 3 Maja
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.