eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2022 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120618017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Jedynaka 30

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (12) 291-48-06

1.5.8.) Numer faksu: +48 (12) 291-48-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne, sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cff426-6e29-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/94/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady
komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka w 2022 roku.
1.2. Wymagania:
1.2.1. Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną.
1.2.2. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w
godzinach 7:00 – 13:00, w terminie do max. 96 h, licząc od godziny wysłania drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewiduje się, że zamówienia będę zgłaszane przez Zamawiającego w cyklu miesięcznym, w zależności od zapotrzebowania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka.
1.2.3. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko.
1.2.4. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w pełnym zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 433 pkt 4 uPzp minimalny zakres zamówienia określa się w ilości: Worek żółty 550 000 szt., Worek zielony 200 000 szt., Worek niebieski 250 000 szt., Worek brązowy 250 000 szt., Worek czarny 25 000 szt. przy czym Zamawiający zaznacza czym powyższe ilości są ilościami minimalnymi (gwarantowanymi) a Wykonawca składa ofertę i zawiera umowę na ilości wskazane w pkt 1.6.
1.3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów, itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
1.4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Kodów CPV wg Wspólnego Słownika
Zamówień:
19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych
18930000-7 worki torby
1.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę worków foliowych na odpady komunalne, segregowanych odpadów komunalnych oraz bioodpadów w następujących ilościach,
asortymencie i parametrach:
- Worek żółty, LDPE, 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,03 mm,
wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg, 650 000 szt.,
- Worek zielony, LDPE, 500mm-600mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,05 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg, 250 000 szt.,
- Worek niebieski, LDPE, 7700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,05 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg, 300 000 szt.,
- Worek brązowy, LDPE, 700mm-800mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,06 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg, 300 000 szt.,
- Worek czarny, LDPE, 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,04 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg, 30 000 szt.,
1.7. Worki o których mowa w pkt 1.6. muszą posiadać taśmę do wiązania umieszczoną w bocznej fałdzie worka; ze zgrzewem w dolnej części. Worki konfekcjonowane w ryzie po 25 szt i opakowaniu zbiorczym po 10 ryz.,, worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. Worki mają być półprzeźroczyste, umożliwiając szybką ocenę zawartości. Wytrzymałość worków na rozerwanie minimum 30 kg. Worki będą badane na wytrzymałość poprzez napełnienie ich piaskiem o wadze 30 kg. Worki muszą posiadać aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
1.8. Informacje zawarte na workach (nadruki):
A/ Worek żółty – Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, tel. 12 2781766 – napis: Zgodnie z harmonogramem wywozu z posesji.
TWORZYWA SZTUCZNE i opakowania z niego wykonane oraz opakowania wielomateriałowe (
tetrapaki ) metalowe opakowania.
Wrzucamy:
- opakowania po płynnych napojach PETY
- umyte kubki po produktach mlecznych
- artykuły gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych
- folie, woreczki, reklamówki
- puszki po konserwach, napojach
drobny złom żelazny i kolorowy
Nie wrzucamy:
- zużytych akumulatorów i baterii
- styropianu
- puszek po farbach, lakierach, olejach
- zabrudzonych pojemników
- pampersów
B/ Worek zielony - Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. Jedynaka 30, 32-
020 Wieliczka, tel. 12 2781766 – napis: Zgodnie z harmonogramem wywozu z posesji.
SZKŁO i opakowania z niego wykonane
Wrzucamy:
- opakowania ze szkła białego, zielonego, brązowego tj. butelki, słoiki, pojemniki itp.
Nie wrzucamy:
- luster
- szkła zbrojonego
- fajansu
- porcelany
- zużytych żarówek i lamp jarzeniowych
- szkła okiennego, samochodowego
- stłuczki szklanej
C/ Worek niebieski -Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. Jedynaka 30, 32-
020 Wieliczka, tel. 12 2781766 – napis: Zgodnie z harmonogramem wywozu z posesji.
MAKULATURA- papier, tektura oraz opakowania z nich wykonane
Wrzucamy:
- książki
- gazety
- zeszyty
- torby papierowe
- tekturę
- foldery
- katalogi
Nie wrzucamy:
- papieru tłustego i zabrudzonego
- opakowań po napojach
- kalki
- papieru z domieszką tworzyw sztucznych
- opakowań po napojach typu Tetra Pack
D/ Worek brązowy - Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. Jedynaka 30, 32-
020 Wieliczka, tel. 12 2781766 – napis: Zgodnie z harmonogramem wywozu z posesji.
ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI- Zgodnie z harmonogramem wywozu z posesji
Wiązać worki !!!
Wrzucamy:
- odpady kuchenne ulegające biodegradacji (np. obierki po owocach i warzywach )
- odpady zielone, które pochodzą z pielęgnacji terenów przydomowych (np. liście, trawa )
Nie wrzucamy:
- kartonów po mleku lub napojach
- produktów w opakowaniach
- mięsa, wędlin, kości
- odchodów zwierząt domowych (psów, kotów itp.)
E/ Worek czarny- bez napisów
Zamawiający wymaga aby nadruk na workach wykonany został systemem potokowym 2-3
krotnym i nadruk na brązowych, niebieskich, zielonych, i żółtych ma być w kolorze czarnym, a
worki koloru czarnego bez nadruku
1.9. Parametry worków wymienionych w pkt 1.6 powinny spełniać wymagania określone w PNEN
13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach
domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie
prawnym wymagań, określonym w artykule 5 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce
opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1114) w zakresie
dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431).
1.10. Koszty transportu worków do siedziby Zamawiającego oraz koszty sporządzenia matrycy i
opracowania wzoru projektu nadruku na workach (na podstawie danych określonych przez
Zamawiającego) leży po stronie Wykonawcy.
1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia wzoru matrycy przedstawionej
przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
1.12. Worki powinny być dostarczone na paletach lub w kartonach w paczkach po 200 szt., na
których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka.
1.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonych worków w celu
stwierdzenia czy spełniają one wymagania postawione w SWZ.
1.14. W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę Zamawiający zażąda
niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w
dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez
Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów
zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę.
1.15. UWAGA! Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556944,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704052,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704052,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O.SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 704 052,00

7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162

7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 704052,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-08 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.