Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa medycyny pracy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5216184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa medycyny pracy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950903e8-8849-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119993/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa medycyny pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Z uwagi na prowadzone już postępowanie BHP.212.1.2023 pn. „Usługa medycyny pracy”, które zostało unieważnione w dniu 12.10.2023 r. z powodu braku złożonych ofert i pojawiające się uzasadnione ryzyko, że w przypadku wszczęcia nowego postępowania prowadzonym w trybie podstawowym nie zostaną złożone oferty, zamawiający zastosoał tryb postępowania z wolnej ręki. Ponadto warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-baa899c6-5e9a-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BHP.212.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182974,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyn pracy dla Sądu Okręgowego w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 95654,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Nidzicy4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12660 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Mrągowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17980 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Piszu4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 19920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95654 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392954895
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-228
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95654 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna praktyka lekarska Alicja Nałysnyk-Gacioch w Kętrzynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421098135
7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 1E/1
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-401
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ALICJA NAŁYSNYK-GACIOCH
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ALICJA NAŁYSNYK-GACIOCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Świadczenia Specjalistyczne w Dobrym Mieście
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392286979
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 3
7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 11-040
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12660 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Medycyny Pracy „PANACEUM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9840121466
7.3.3) Ulica: Traugutta 13
7.3.4) Miejscowość: Nidzica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Sąd Okręgowy w Olsztynie jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej: „ustawą”, informuje, że działając na podstawie 255 pkt 8 ustawy unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie
części dotyczącej realizacji usługi dla Sądu Rejonowego w Mrągowie, gdyż w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym i z uwagi na fakt, że w podczas negocjacji zaproponowane przez Wykonawcę warunki zamówienia zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do pierwotnych warunków zamówienia, Zamawiający zobowiązany był do zakończenia negocjacji bez zawarcia umowy, a w konsekwencji do unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy.
Pismem z dnia 15 listopada 2023 r. Zamawiający zaprosił Wykonawcę Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Specjalistyczna spółka z o.o. w Mrągowie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, przesyłając jednocześnie projektowane postanowienia umowy. W odpowiedzi na Zaproszenie Wykonawca w dniu 5 grudnia 2023 r.
poinformował Zamawiającego, iż nie została wyrażona zgoda Zarządu Wykonawcy na podpisanie umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawił własny wzór umowy. Po dokonanej analizie porównawczej przedstawionego przez Wykonawcę wzoru umowy, w stosunku do projektowanych postanowień umowy przygotowanych przez Zamawiającego, uznano, że pierwotne warunki umowy zaproponowane
przez Zamawiającego zostałyby istotnie zmienione.
W tym miejscu należy podkreślić, iż przedmiotowe postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym
nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przedmiotowe postępowanie poprzedzone zostało postępowaniem o nr BHP.212.1.2023 na „Usługę medycyny pracy” prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy,
które zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy. Mając powyższe na uwadze warunkiem prowadzenia niniejszego postępowania na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy jest brak istotnej zmiany pierwotnych warunków zamówienia. W związku z tym, że w trakcie negocjacji zaproponowane przez Wykonawcę warunki zamówienia w sposób istotny odbiegały od pierwotnych, Zamawiający zobligowany był zakończyć negocjacje bez zawarcia umowy i unieważnić postępowanie na podstawie art. 255
pkt 8 ustawy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19920 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej Ewa Chodnicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272689427
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- Zapewnienie usług medycznych, w tym medycyny pracy, na potrzeby pracowników Sinfonii Varsovii
- Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej dla pracowników Agro Aplikacje sp. z o.o.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.