eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa medycyny pracy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa medycyny pracy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5216184

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa medycyny pracy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950903e8-8849-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119993/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa medycyny pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Z uwagi na prowadzone już postępowanie BHP.212.1.2023 pn. „Usługa medycyny pracy”, które zostało unieważnione w dniu 12.10.2023 r. z powodu braku złożonych ofert i pojawiające się uzasadnione ryzyko, że w przypadku wszczęcia nowego postępowania prowadzonym w trybie podstawowym nie zostaną złożone oferty, zamawiający zastosoał tryb postępowania z wolnej ręki. Ponadto warunki zamówienia nie zostały zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-baa899c6-5e9a-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BHP.212.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182974,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa medycyn pracy dla Sądu Okręgowego w Olsztynie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 95654,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23760,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Nidzicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12660 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Mrągowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17980 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Piszu

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19920 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95654 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392954895

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 37

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-228

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95654 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna praktyka lekarska Alicja Nałysnyk-Gacioch w Kętrzynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421098135

7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 1E/1

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-401

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Świadczenia Specjalistyczne w Dobrym Mieście

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392286979

7.3.3) Ulica: Olsztyńska 3

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12660 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Medycyny Pracy „PANACEUM”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9840121466

7.3.3) Ulica: Traugutta 13

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Sąd Okręgowy w Olsztynie jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu, działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej: „ustawą”, informuje, że działając na podstawie 255 pkt 8 ustawy unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie
części dotyczącej realizacji usługi dla Sądu Rejonowego w Mrągowie, gdyż w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym i z uwagi na fakt, że w podczas negocjacji zaproponowane przez Wykonawcę warunki zamówienia zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do pierwotnych warunków zamówienia, Zamawiający zobowiązany był do zakończenia negocjacji bez zawarcia umowy, a w konsekwencji do unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy.
Pismem z dnia 15 listopada 2023 r. Zamawiający zaprosił Wykonawcę Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Specjalistyczna spółka z o.o. w Mrągowie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, przesyłając jednocześnie projektowane postanowienia umowy. W odpowiedzi na Zaproszenie Wykonawca w dniu 5 grudnia 2023 r.
poinformował Zamawiającego, iż nie została wyrażona zgoda Zarządu Wykonawcy na podpisanie umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawił własny wzór umowy. Po dokonanej analizie porównawczej przedstawionego przez Wykonawcę wzoru umowy, w stosunku do projektowanych postanowień umowy przygotowanych przez Zamawiającego, uznano, że pierwotne warunki umowy zaproponowane
przez Zamawiającego zostałyby istotnie zmienione.
W tym miejscu należy podkreślić, iż przedmiotowe postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym
nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przedmiotowe postępowanie poprzedzone zostało postępowaniem o nr BHP.212.1.2023 na „Usługę medycyny pracy” prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy,
które zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy. Mając powyższe na uwadze warunkiem prowadzenia niniejszego postępowania na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy jest brak istotnej zmiany pierwotnych warunków zamówienia. W związku z tym, że w trakcie negocjacji zaproponowane przez Wykonawcę warunki zamówienia w sposób istotny odbiegały od pierwotnych, Zamawiający zobligowany był zakończyć negocjacje bez zawarcia umowy i unieważnić postępowanie na podstawie art. 255
pkt 8 ustawy.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19920 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej Ewa Chodnicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272689427

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.