eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166310126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4f5b22-6a48-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035630/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.I.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 803443,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu.

Lokalizacja:
Łukawiec, działki nr 2298/7, 2298/20, 2298/19, 1402/130, 352/4, 18/2
Obręb: 0004 Łukawiec

Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmować będzie swoim zakresem:
- likwidację istniejących elementów kanalizacji sanitarnej: 2 studni, zbiornika na nieczystości, - fragmentu sieci kanalizacyjnej o dł. 87,60 m oraz wylotu betonowego,
- wykonanie wykopów pod kanały i studnie kanalizacyjne,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø400 mm PCV – L~41,60 m;
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 mm PCV – L~39,60 m;
- budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Ø40mm PE – L~4 m,
- wykonanie płyty fundamentowej pod zbiornik oczyszczalni,
- montaż biologicznej oczyszczalni ścieków RLM = 50, Q = 10 m3/d,
- montaż przepompowni ścieków Ø600 - 1 szt.,
- montaż studni rozprężnej Ø800 – 1 szt.,
- montaż studni betonowych i z tworzyw sztucznych,
- montaż betonowego prefabrykowanego wylotu ścieków oczyszczonych – 1 szt.,
- budowę narzutu kamiennego na skarpie cieku wodnego,
- budowę ogrodzenia dla oczyszczalni z siatki stalowej z furtką,
- załatwienie wszystkich formalności dotyczących budowy,
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45247270-3 - Budowa zbiorników

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 240516,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków dla potrzeb budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielkich Oczach.
Lokalizacja:
Wielkie Oczy, działki nr 776/9, 1212, 732/5, 708/1
Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkich Oczach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmować będzie swoim zakresem:
- wykonanie wykopów pod kanały i studnie kanalizacyjne,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 mm PCV – L~111,70 m,
- montaż rur osłonowych w miejscach kolizji,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej Ø40mm PE – L~4 m,
- wykonanie płyty fundamentowej pod zbiornik oczyszczalni,
- montaż biologicznej oczyszczalni ścieków RLM = 150, Q = 30 m3/d,
- montaż przepompowni ścieków Ø600 - 1 szt.,
- montaż studni rozprężnej Ø800 – 1szt.,
- montaż studni betonowych – S-9, S-10, S-11, S14,
- montaż studni z tworzyw sztucznych – S-12, S-13,
- wykonanie nasypu nad przewodem kanalizacji grawitacyjnej odprowadzającej oczyszczone ścieki o długości ok. 78,30 m i szerokości 1 m.
- montaż betonowego prefabrykowanego wylotu ścieków oczyszczonych – 1 szt.,
- budowę narzutu kamiennego na skarpie i dnie cieku wodnego,
- budowę ogrodzenia dla oczyszczalni z siatki stalowej z furtką,
- wykonanie przewiertu sterowanego pod jezdnią dla sieci kablowej elektroenergetycznej,
- budowę sieci kablowej zasilającej i rozdzielczej dla oczyszczalni i przepompowni ścieków,
- załatwienie wszystkich formalności dotyczących budowy,
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45247270-3 - Budowa zbiorników

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 416207,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.
Lokalizacja:
Wielkie Oczy, działki nr 708/38, 708/37, 776/2, 776/9, 732/5
Obręb: 0008 Wielkie Oczy
Inwestycja obejmuje swoim zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 o długości ok. 225,80 m oraz montaż studzienek kanalizacyjnych S-1 - S-8.
W skład prac wchodzą następujące elementy:
- wykonanie wykopów pod kanały i studnie kanalizacyjne,
- wykonanie przewiertu sterowanego pod jezdnią dla kanalizacji sanitarnej,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 mm PCV – L~225,80 m,
- montaż rur osłonowych w miejscach kolizji,
- montaż studni betonowych – S-1, S-2, S-3, S-7, S-8,
- montaż studni z tworzyw sztucznych – S-4, S-5, S-6,
- załatwienie wszystkich formalności dotyczących budowy,
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.5.5.) Wartość części: 146718,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323938,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323938,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Szyk ZAKŁAD INSTALACYJNY WOD.-KAN. CO i GAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931000017

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 3

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż oczyszczalni ścieków, MIKO-TECH Sp z o.o., ul. Św. Jana Pawła II 11B,
43-170 łaziska Górne, NIP: 6351814493


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323938,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560568,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560568,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Szyk ZAKŁAD INSTALACYJNY WOD.-KAN. CO i GAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931000017

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 3

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż oczyszczalni ścieków, MIKO-TECH Sp z o.o., ul. Św. Jana Pawła II 11B,
43-170 łaziska Górne, NIP: 6351814493


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560568,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197607,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji WOD-KAN. CO. i GAZ Janusz Krasulak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931067808

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 141D

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.