eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa systemu informacji prawnej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu informacji prawnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu informacji prawnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f19ac075-6c7f-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.54 Systemy informacji prawnej w okresie 01.02.2022-29.02.2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011549/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.119.2021.DWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej, zwanego dalej „Systemem”, w okresie 24 miesięcy od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji – nie wcześniej niż od 01.02.2022r.).
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) uruchomienie Systemu informacji prawnej (no limit) z aktualizacjami (przynajmniej trzy razy dziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku) oraz 20 dostępów on-line (imiennych na login i hasło).
b) zapewnienie możliwości korzystania z Systemu przy użyciu jednej z aplikacji standardowo zintegrowanych z użytkowanymi systemami operacyjnymi na stacjach klienckich i serwerach aplikacyjnych Zamawiającego: Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows Server 2008/ 2008R2/ 2012/ 2016 (architektura oferowanej aplikacji nie może implikować konieczności instalowania przez administratora lub użytkownika zaawansowanego systemu dodatkowego oprogramowania do wyszukiwania danych), - typowo przeglądarka Edge w najnowszych wersjach dedykowanych przez Microsoft oraz najnowszych wersjach przeglądarek Chrome i Firefox.
c) przeprowadzenie, w trakcie trwania licencji (na pisemny wniosek Zamawiającego) min. jednego szkolenia - instruktażu w zakresie wykorzystania Systemu do wyszukiwania informacji prawnych dla minimum 25 użytkowników; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia instruktażu z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, przy czym w razie zgłoszenia przez Wykonawcę, niezwłocznie po otrzymaniu ww. zawiadomienia, zastrzeżenia co do podanego przez Zamawiającego terminu, Strony mogą ustalić inny w stosunku do pierwotnie zaproponowanego, termin instruktażu, nie późniejszy jednak niż 3 dni od terminu pierwotnie wskazanego przez Zamawiającego w zawiadomieniu.
Dodatkowe szkolenia stanowią pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania większej liczby szkoleń (>1), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ
d) udzielanie konsultacji i porad dla administratorów w okresie trwania licencji (w godzinach między 09:00 a 15:00 w dni robocze)
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4) Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.02.2022r. do 31.01.2024r.).
5) Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące na poprawne działanie Systemu, począwszy od dnia uruchomienia Systemu. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316356,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316356,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316356,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-001-89-31

7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-208

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316356,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.