Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00055474/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołymin-Ośrodek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gołymin-Ośrodek
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6716093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acfa222-9bef-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044676/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 277642,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0\31,5 mm. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, łamanego do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość kruszywa łamanego wynosi 2000 ton. Kruszywo bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. Każda dostawa kruszywa (ilość kruszywa oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 178048,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa żwiru drogowego z rozplantowaniem i wyrównaniem nawierzchni na terenie gminy Gołymin-Ośrodek.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru drogowego z zawartością 35% kamienia do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość żwiru drogowego wynosi 2000 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie, transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gołymin-Ośrodek, rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego oraz rozplantowanie i wyrównanie nawierzchni. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa zamówienia będzie prowadzona zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów żwiru drogowego, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. Każda partia dostarczonego żwiru drogowego musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu żwiru jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 76097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Profilowanie i równanie równiarką nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na profilowaniu i równaniu równiarką dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej, wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zagłębień i kolein. Prace należy prowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych i przy właściwej wilgotności podłoża gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni wyrównanej drogi. Nawierzchnia drogi powinna być tak zagęszczona, aby pojazdy poruszające się po niej nie pozostawiały większych śladów. Zamawiający przewiduje łącznie około 200 roboczo–godzin.
1. Zamawiający zastrzega, iż dane dotyczące ilości prac są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilość wskazanych prac określonych może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych zgłoszeń przekazywanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zakres, sposób i termin wykonania robót w ramach danego zgłoszenia będą uzgadnianie z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 23495,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.