eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołymin-Ośrodek › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołymin-Ośrodek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gołymin-Ośrodek

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6716093

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acfa222-9bef-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044676/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 277642,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0\31,5 mm. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, łamanego do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość kruszywa łamanego wynosi 2000 ton. Kruszywo bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. Każda dostawa kruszywa (ilość kruszywa oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 178048,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa żwiru drogowego z rozplantowaniem i wyrównaniem nawierzchni na terenie gminy Gołymin-Ośrodek.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru drogowego z zawartością 35% kamienia do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość żwiru drogowego wynosi 2000 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie, transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gołymin-Ośrodek, rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego oraz rozplantowanie i wyrównanie nawierzchni. Materiał nie powinien zawierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa zamówienia będzie prowadzona zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów żwiru drogowego, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. Każda partia dostarczonego żwiru drogowego musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu żwiru jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 76097,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Profilowanie i równanie równiarką nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na profilowaniu i równaniu równiarką dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej, wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zagłębień i kolein. Prace należy prowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych i przy właściwej wilgotności podłoża gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni wyrównanej drogi. Nawierzchnia drogi powinna być tak zagęszczona, aby pojazdy poruszające się po niej nie pozostawiały większych śladów. Zamawiający przewiduje łącznie około 200 roboczo–godzin.
1. Zamawiający zastrzega, iż dane dotyczące ilości prac są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilość wskazanych prac określonych może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych zgłoszeń przekazywanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zakres, sposób i termin wykonania robót w ramach danego zgłoszenia będą uzgadnianie z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 23495,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W prowadzonym postępowaniu, z uwagi na wystąpienie nieprawidłowości w dokumentach przetargowych, Zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia modyfikacji SWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, które zmienią charakter zamówienia, w tym m.in. zakres przedmiotowy zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jest zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.