eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug transportu dla Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana w Krakowie.



Og³oszenie z dnia 2022-02-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu dla Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana
w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Kraków - Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana z siedzib± w Krakowie

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana z siedzib± w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191916

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krupnicza 38

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-123

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 44 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmjordan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.cmjordan.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportu dla Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana
w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb660401-8fd1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00060398

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: sekretariat@cmjordan.krakow.p

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±czniki nr 6a, 6b Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14
RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CM/271/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 277547

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - us³ugi transportu dla 100 pasa¿erów wraz z baga¿ami na trasie Kraków – Go³kowice Górne ko³o Starego S±cza, Go³kowice Górne ko³o Starego S±cza - Kraków (³±cznie siedem wyjazdów)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20867 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”, zostanie dokonana wed³ug wzoru:

Cena =Najni¿sza cena
oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasad±:
Je¶li wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego ¶rodku transportu do :

3 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,
do 2 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,

Niepodanie przez Wykonawcê w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii, spowoduje, i¿ Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zg³oszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - us³ugi transportu dla dzieci i m³odzie¿y wraz z baga¿ami na trasie Kraków – Go³kowice Górne -Kraków w ramach projektu „Z³ap oddech w górach – pocovidowe zielone szko³y dla m³odych Krakowian” (us³uga transportu dla maksymalnie 23 osób, maksymalnie 90 wyjazdów)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 107640 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”, zostanie dokonana wed³ug wzoru:

Cena =Najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasad±: Je¶li wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego ¶rodku transportu do :

3 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,
do 2 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,

Niepodanie przez Wykonawcê w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii, spowoduje, i¿ Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zg³oszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Czê¶æ III - us³ugi transportu dla dzieci i m³odzie¿y wraz z baga¿ami na trasie Kraków
– Go³kowice Górne -Kraków w ramach projektu „Z³ap oddech w górach – pocovidowe zielone szko³y dla m³odych Krakowian” (us³uga transportu dla maksymalnie 32 osób, maksymalnie 60 wyjazdów)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 82800 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”, zostanie dokonana wed³ug wzoru:

Cena =Najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasad±: Je¶li wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego ¶rodku transportu do :

3 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,
do 2 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,

Niepodanie przez Wykonawcê w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii, spowoduje, i¿ Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zg³oszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Czê¶æ IV - us³ugi transportu dla dzieci i m³odzie¿y wraz z baga¿ami na trasie Kraków – Go³kowice Górne -Kraków w ramach projektu „Z³ap oddech w górach – pocovidowe zielone szko³y dla m³odych Krakowian” (us³uga transportu dla maksymalnie 50 osób, maksymalnie 40 wyjazdów)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66240 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”, zostanie dokonana wed³ug wzoru:

Cena =Najni¿sza cena oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasad±: Je¶li wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego ¶rodku transportu do :

3 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,
do 2 godzin od zg³oszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,

Niepodanie przez Wykonawcê w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii, spowoduje, i¿ Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zg³oszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zg³oszenia, awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj.: posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca do³±cza do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do swz.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuje wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4a do swz.
6. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
7. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
8. Zapis ust. 9 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Zapis ust. 7 – 9 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
10. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub urzêdowo po¶wiadczonego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z pó¼niejszymi zmianami/) z zastrze¿eniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikaj±cych z przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. Na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania tj. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 125 poz. 1371);Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1) ust. 1 swz, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przetargowe, na czas równy okresowi zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci: 2 00,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w formie pieniê¿nej winno byæ wniesione przelewem na rachunek bankowy: 80 1020 4900 0000 8102 3015 5430 z dopiskiem: ¦wiadczenie us³ug transportu dla Centrum M³odzie¿y im. dr. H. Jordana w Krakowie
4. Wadium w pozosta³ych formach winno byæ wniesione do Zamawiaj±cego w sposób jak z³o¿enie oferty (opisany w pkt. 8.2 swz) lub na adres poczty elektronicznej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia orygina³u dokumentu elektronicznego.
Jako orygina³ dokumentu elektronicznego Zamawiaj±cy rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta/porêczyciela lub dokument podpisany przez gwaranta/porêczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunku powy¿szego nie spe³nia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
5. Wadium wnoszone w formach innych ni¿ w pieni±dzu, winno gwarantowaæ Zamawiaj±cemu wyp³atê wadium, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 98 ust. 6 pkt 1) i 2) a) i3) ustawy.
6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczaj±cych Zamawiaj±cemu wyp³acenie wadium.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza postanowieñ okre¶laj±cych, ¿e zwrot, przez podmiot inny ni¿ Zamawiaj±cy, dokumentu ustanawiaj±cego wadium wnoszonego w formach innych ni¿ w pieni±dzu, powoduje wyga¶niêcie tego wadium, w sytuacji gdy Zamawiaj±cy nie dokona³ zwrotu
tego wadium zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie.
8. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do swz).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo) chyba, ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbêdne jest za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta musi byæ podpisana w taki
sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ tre¶ci zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
a. zmian stawek podatku VAT zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, które nast±pi³y w trakcie realizacji umowy,
b. zmian wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c. zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów, z których wynikaj± w/w zmiany, wynagrodzenie netto/brutto, o którym mowa w § 4 umowy, mo¿e ulec odpowiednim zmianom,
d. wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy – w zakresie dostosowania postanowieñ niniejszej umowy do zmiany przepisów prawa,
e. Przypadki zmian przewidziane w art. 144 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Ka¿dorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia netto/brutto, o której mowa w §4 ust. 1 Wykonawca jest obowi±zany przedstawiæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie, wp³yw zmian stawek podatku VAT, zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie
z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych na koszty wykonania zamówienia oraz propozycjê nowego wynagrodzenia, potwierdzone powo³aniem siê na stosowne przepisy, z których wynikaj± w/w zmiany.
3. Zmiana wynagrodzenia netto/brutto, o których mowa w niniejszym paragrafie nastêpuj± po uzyskaniu akceptacji Zamawiaj±cego w formie aneksu do umowy,
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-25 15:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 16:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.