eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa ulicy Batorego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Batorego w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Batorego w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce3a3ad3-67ca-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa ulicy Batorego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334645/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.49.2021.ZP7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1981170,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego - przebudowy ulicy Batorego w Słupsku.
2.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Batorego, o długości około 0,3 km, położonej pomiędzy ulicami 3-go Maja i Grażyny w Słupsku. Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej, przebudowę chodników i zjazdów wzdłuż całej inwestycji, wymianę i ustawienie nowych obrzeży i krawężników, budowę kanału technologicznego, przebudowę oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych, przebudowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, oraz zagospodarowanie zieleni.
3.Przewidywany zakres robót i prac obejmuje między innymi:
a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
b)roboty ziemne
c)roboty w zakresie wykonania warstw konstrukcyjnych nawierzchni - podbudowy, nawierzchnia jezdni drogi z betonu asfaltowego, zjazdów z kostki betonowej, chodników z kostki betonowej,
d)budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej
e)przebudowę oświetlenia i doświetlenie przejścia dla pieszych z przejazdem dla rowerów (w obrębie skrzyżowania z ul. 3-go Maja),
f)roboty wykończeniowe, w tym:
- zagospodarowanie terenu zielenią, nasadzenia drzew
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu oraz
g)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
h)wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach; UWAGA! Zamawiający w załączonej dokumentacji do przedmiotowego postępowania zmienia konstrukcję nawierzchni - geosyntetyki, w następujący sposób:
- georetusz trójosiowy o sztywności radialnej przy odkształceniu min 360 Kn/m
W przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SWZ zapisy dot. konstrukcji nawierzchni - geosyntetyki są prawidłowe, tj. zgodne ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego.
4.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
- opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej w na czas wykonania robót,
- zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
- przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych,
w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
- utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
- wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
5.Wykonawca winien uwzględnić, iż w czasie prowadzenia robót planowane są prace związane z przebudową sieci wodociągowej w ulicy Batorego. Ich realizatorem będą Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. Wykonawca odpowiedzialny będzie za koordynację prac związanych z przebudową ul. Batorego oraz planowanych przez Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. robót. Realizujący inwestycję tj. Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. zobowiązane będą do dostosowania harmonogramu prac do realizacji robót związanych z przebudowa drogi, jednakże należy uwzględnić w harmonogramie czas na wykonanie przez niego robót technologicznych budowy sieci po rozebraniu warstw nawierzchni z uwzględnieniem zachowania przez niego utrzymania ciągłości pracy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, tak aby zapewnić dostawę wody o wymaganych parametrach do odbiorców i zapewnić ciągłość odbioru ścieków.
6.Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płyty betonowe, krawężniki kamienne, oznakowanie, destrukt) będą przewiezione na plac składowy wskazany przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
7.W przypadku rozbieżności między STWiORB a Projektem wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt budowlano-wykonawczy .
8.Wykonawca przygotuje dokumentacje powykonawczą odbiorową zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9.Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
10.W przypadku, gdy w dokumentacji zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12.W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać zgodę Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
1) Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
2) W ramach udzielonej gwarancji należy wykonać minimum następujące zabiegi pielęgnacyjne przy drzewach:
a) podlewanie – 30 razy w sezonie wegetacyjnym
b) nawożenie drzew – jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
c) usuwanie odrostów korzeniowych i „dzików”, przycięcie koron drzew – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
d) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
e) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.
f) każdorazowo przyjazd należy udokumentować oraz zgłosić Zamawiającemu.
W ramach udzielonej gwarancji Gwarant ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie – wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych np. przez szkodniki itp. z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winien być utrzymywany w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony).
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
15.Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania finansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).
16.Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na jego niewielki rozmiar. Zamówienie pn. ,,Przebudowa ulicy Batorego w Słupsku” nie jest zamówieniem dużym i stanowi jedność pod względem formalno-prawnym. Z zakresu dokumentacji projektowej pn. ,,Przebudowa ulicy Batorego w Słupsku” przebudowywana będzie infrastruktura drogowa wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem i zagospodarowaniem zielenią. Przy tak niewielkim zakresie robót Wykonawca z sektora MŚP nie będzie miał trudności z jego całościowym wykonaniem, tym samym brak podziału nie ograniczy możliwości jego ubiegania się o zamówienie i nie naruszy konkurencji. Jednocześnie wykonanie robót przez jednego wykonawcę pozwoli na optymalizację procesu budowlanego oraz umożliwi koordynację prac branżowych w celu możliwie szybkiej realizacji robót. Przy podziale skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części/branże tak małego zamówienia może zagrozić właściwemu wykonaniu robót i prac pod względem jakości, terminowości i zwiększonych kosztów realizacji, co może spowodować trudności w rozliczeniu zadania inwestycyjnego, które uzyskało dofinansowanie z RFL.
17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1961486,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1961486,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1961486,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EGIDA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49 A

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1961486,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.