Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006689/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00006689/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006689/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011195/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00016252/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
- 2022/BZP 00420946/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060279 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH w ramach projektu pn. „Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 45
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-736
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 30 33 517
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rafal.iwan@wszzkielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.wszzkielce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH w ramach projektu pn. „Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1976ef4-6c33-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006085/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Termomodernizacja obiektów WSzZ w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Efektywna i zielona energia, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006689/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/ZP/15/2021/RI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11519868,63 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:a) BUDYNKU GŁÓWNEGO, 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45, nr ew. działki. 390/13 obręb 015 i 390/8 obręb 015 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6A (ppkt. 1-5) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót ogólnobudowlanych remontowych, wymiany drzwi zewnętrznych aluminiowych zimnych,
docieplenie stropu poddasza, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie ścian
w gruncie, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie orynnowania i nadanie
nowego estetycznego wyglądu elewacjom,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje C.O., wymiana grzejników,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, elektrotechniczne, wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne, budowa instalacji fotowoltaicznej, przebudowa instalacji odgromowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 7184243,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:b) ŚWIĘTOKRZYSKIEGO CENTRUM KARDIOLOGII, 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45, nr ew. działki 390/13 obręb 015 i 390/8 obręb 015 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6B (ppkt. 1-4) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót ogólnobudowlanych remontowych, ocieplenia i wymiany pokrycia stropodachu, wymiany okien i fasady aluminiowej,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, elektrotechniczne, wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne, demontaż istniejącej instalacji odgromowej i wykonanie nowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 1039408,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:c) PRZYCHODNI PRZYSZPITALNEJ, 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45, nr ew. działki 390/13 obręb 015 i 390/8 obręb 015 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6C (ppkt. 1-5) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót ogólnobudowlanych remontowych, wymiany drzwi zewnętrznych aluminiowych zimnych,
docieplenie stropu poddasza, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie ścian w gruncie, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie orynnowania i nadanie
nowego estetycznego wyglądu elewacjom,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje C.O., wymiana grzejników,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, elektrotechniczne, wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne, przebudowa instalacji odgromowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 1280192,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:d) PRZYCHODNI PRZYSZPITALNEJ SPORTOWEJ, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 1, nr ew. działki 393/16 obręb 015 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6D (ppkt. 1-5) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót ogólnobudowlanych remontowych, docieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie orynnowania i nadanie nowego estetycznego wyglądu elewacjom,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje C.O., wymiana grzejników,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, elektrotechniczne, wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne, budowa instalacji fotowoltaicznej, budowa instalacji odgromowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 922607,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:e) ZAKŁADU MEDYCYNY SĄDOWEJ I PROSEKTORIUM, 25-316 Kielce, ul. Radiowa 5, nr ew. działki 62/2 obręb 017 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6E (ppkt. 1-5) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót ogólnobudowlanych remontowych, docieplenie stropodachu budynku dwukondygnacyjnego i dachu budynku jednokondygnacyjnego, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie orynnowania i nadanie nowego estetycznego wyglądu elewacjom,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje C.O., wymiana grzejników,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, elektrotechniczne, wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne, budowa instalacji odgromowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 455187,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Termomodernizacji obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach tj.:f) GARAŻU WIELOPOZIOMOWEGO, 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45, nr ew. działki 390/13 obręb 015 i 390/8 obręb 015 zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi załączniki nr 6F (ppkt. 1-3) do SIWZ w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, elektrotechniczne, budowa instalacji fotowoltaicznej, budowa instalacji odgromowej.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 638229,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6573000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11490000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6573000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA „ANNA-BUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-291-18-69
7.3.3) Ulica: ul. Rondo ONZ 1, Piętro 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6573000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 268 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2770000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOM Z KLASĄ” M.M. Othman Sp. j
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 21/20
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 248 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2312937,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOM Z KLASĄ” M.M. Othman Sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-170-84-38
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 21/20
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 218 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965796
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1938369,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965796
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA „ANNA-BUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-170-84-38
7.3.3) Ulica: ul. Rondo ONZ 1, Piętro 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965796,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 118 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932360
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOM Z KLASĄ” M.M. Othman Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 959-170-84-38
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 21/20
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 148 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641629,74
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA „ANNA-BUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-291-18-69
7.3.3) Ulica: ul. Rondo ONZ 1, Piętro 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Świadczenie usług stałego dosyłu i rozpowszechniania programu radiowego Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont balkonów budynku " A" Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej"
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- 41.24Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu......"
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.