eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH nr 460157W, 460156W, 460154W, 460153W, 460152W, 460151W, 460143W W BIEŻUNIU, GMINA BIEŻUŃ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH nr 460157W, 460156W, 460154W, 460153W, 460152W, 460151W, 460143W W BIEŻUNIU, GMINA BIEŻUŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH nr 460157W, 460156W, 460154W, 460153W, 460152W, 460151W, 460143W W BIEŻUNIU, GMINA BIEŻUŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b8e2e16-688b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000046/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa dróg gminnych nr 460157W, 460156W, 460154W, 460153W, 460152W, 460151W, 460143W w Bieżuniu, gmina Bieżuń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335638/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3742521,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA DRÓG GMINNYCH nr 460157W, 460156W, 460154W, 460153W, 460152W, 460151W, 460143W W BIEŻUNIU, GMINA BIEŻUŃ
Inwestycja dotyczy rozbudowy siedmiu dróg gminnych w Bieżuniu (ulica Gołębiowskiego, Czynszowa, Złotników, Garbarzy, Sukienników, Szostakiewicza i Wolskiego) W zakres robót wchodzi wykonanie min. następujących robót:
a) wytyczenie geodezyjne w terenie,
b) przygotowanie terenu pod budowę,
c) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
d) roboty instalacyjne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej,
e) roboty w zakresie przebudowy sieci telekomunikacyjnej,
f) roboty budowlane w zakresie nawierzchni dróg i asfaltowania

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej (załączniki do SWZ 10 i 11) i przedmiarach robót – udostępnionych jedynie poglądowo. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego projektu budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umowa na podstawie projektu organizacji ruchu „na czas budowy” sporządzonego przez i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania aktualizacji stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem.
Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
W przypadku stwierdzenia podczas realizacji robót złego ustawienia wysokościowego słupów oświetleniowych w stosunku do wysokości rozbudowywanych dróg – koszty oraz prawidłowe ustawienie słupów oświetleniowych po stronie Wykonawcy.
Materiał z rozbiórki dróg należy do Zamawiającego. Jeżeli jakieś materiały z rozbiórki Inspektor nadzoru wraz z Zamawiającym zakwalifikują jako odpady, Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce w skazane przez Zamawiającego (do 15 km)
UWAGA: Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy oświetlenia ulicznego które zostało wykonane.

- załącznik nr 9 do SWZ – Przedmiary robót (drogowy, kanalizacji deszczowej, telekomunikacyjny) – udostępnione poglądowo
- załącznik nr 10 do SWZ – Projekt budowlany (drogowy, kanalizacji deszczowej, telekomunikacyjny)
- załącznik nr 11 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
"Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny".
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4980000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5508034,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4980000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Goc Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661778986

7.3.4) Miejscowość: Nasierowo Dolne 23

7.3.5) Kod pocztowy: 06-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4980000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.