eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat-tomaszowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-930bb57e-79f1-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019387/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz drobnych akcesoriów komputerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028483/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem gotowych elementów pochodzących z użytych wkładów, nie dopuszcza się również materiałów regenerowanych. Zamawiający wymaga oferowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wydajność materiału wynikająca z parametrów SOPZ musi być spełniona przez pojedynczy egzemplarz (nie dopuszcza się sumowania wydajności kliku egzemplarzy).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie tonery posiadały układ elektroniczny – chip oraz plomby zabezpieczające. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabeli poniżej. Oferując materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest do określenia parametrów oferowanego asortymentu poprzez wpisanie w kolumnach „Producent, Model/Wydajność, Part number” formularza cenowego i przedstawienie wraz z ofertą kart katalogowych, folderów informacyjnych itp., z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia
W przypadku materiałów w tabeli nr 1 z pozycji od 6 do 20, od 35 do 84, od 90 do 97, dopuszcza się składanie ofert równoważnych ale materiały ORYGINALNE (wyprodukowane przez danego producenta urządzenia) są dodatkowo punktowane (dodatkowe punkty wyłącznie za zaoferowanie wszystkich oryginalnych produktów z wyróżnionych pozycji).

Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach zawartej umowy. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi w siedzibie Zamawiającego z miejsca przez niego wskazanego w terminie uzgodnionym z wykonawcą jednak nie później, niż do końca okresu gwarancyjnego udzielonego na ww. materiały zaoferowane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie odbiór zużytych materiałów do utylizacji.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102884,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123765,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102884,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471222721

7.3.3) Ulica: Wólczańska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-516

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102884,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.