eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernikowo › Dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060133 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czernikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Czernikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-640

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 50 01

1.5.8.) Numer faksu: 54 230 50 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@czernikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czernikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d775cc48-a683-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010412/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWP.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280434,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników. Dostawa obejmuje: sprzedaż, załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czernikowo.
2. Dostawy mają być realizowane transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. W okresie realizacji udzielonego zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego dostarczyć do miejsca przeznaczenia – w czasie i w ilościach wymaganych przez Zamawiającego oraz na pozostałych warunkach umownych (Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór Umowy) – następujące materiały drogowe:
• kostka brukowa gr. 8 cm, umożliwiająca odprowadzenie wód opadowych do gruntu, szara (np. Eko Rima) – w ilości do 3 177 m2;
• kostka brukowa 20x10x8 cm z fazą, szara – w ilości do 4 130 m2;
• kostka brukowa 20x10x8 cm z fazą, czerwona – w ilości do 660 m2;
• opornik betonowy 12x25x100 cm, szary – w ilości do 2 793 szt.;
• obrzeże betonowe 8x30x100 cm, szare – w ilości do 630 szt.
4. Podane wyżej ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, służącymi do porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią zamówienia. Ostateczna ilość materiałów dostarczonych w ramach umowy może ulec zmniejszeniu nie więcej niż 20% wartości całego zamówienia. Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości materiałów, niż te które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Dostawy materiałów dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych materiałów różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy.
6. Dostarczona kostka brukowa i pozostałe wyroby betonowe muszą spełniać następujące normy: kostka brukowa – zgodnie z PN-EN 1338:2005 lub równoważna i PN-EN 1338:2005/AC:2007 lub równoważna, krawężniki i obrzeża – zgodnie z PN-EN 1340:2004 lub równoważna i PN-EN 1340:2004/AC:2007 lub równoważna oraz powinny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia ww. dokumentów na etapie realizacji umowy.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
8. Dostawy materiałów drogowych realizowane będą sukcesywnie (partiami) na podstawie zamówień, składanych przez Zamawiającego pisemnie, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określających:
• rodzaj kostki brukowej lub wyrobów betonowych;
• ilość kostki brukowej lub wyrobów betonowych;
• miejsce dostawy i rozładunku kostki brukowej lub pozostałych wyrobów betonowych (teren gminy Czernikowo).
9. Zamawiający wymaga realizacji dostaw w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamówioną ilość materiałów drogowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem, wyposażonym w urządzenie HDS do samodzielnego rozładunku materiałów, w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. W przypadku gdy termin dostawy upływa w sobotę lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy, a Strony zgodnie ustalą jej termin.
11. Materiały dostarczane będą każdorazowo na paletach, które Wykonawca udostępni Zamawiającemu bezpłatnie. Zamawiający zwróci Wykonawcy palety w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu danej partii materiałów. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru palet z miejsca dostawy, a obowiązkiem Zamawiającego jest zwrot palet w liczbie otrzymanej.
12. Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonych Zamawiającemu materiałów będą każdorazowo dowody wydania WZ, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
14. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
15. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesięcy, a maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
16. Płatność za zrealizowane dostawy odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44114200-4 - Produkty betonowe

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359773,77

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376419,35

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359773,77

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBF Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230518351

7.3.3) Ulica: Kościuszki 21

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359773,77

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.