eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do obiektów „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych do obiektów „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. w Kołobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-630ca047-688a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do punktów żywienia w obiektach Zamawiającego mięsa drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich drobiowych według następującego podziału:

Grupa 1. Mięso i podroby drobiowe – tuszki i elementy rozbioru tuszy drobiowej, świeże i wędzone.
Ogólna przewidywana masa zamawianego mięsa i podrobów w okresie 12 miesięcy – 35.040 kg

Grupa 2. Wędliny z mięsa drobiowego, wykonane w różnej technologii w postaci różnorodnych szynek, kiełbas, bloków itp. o różnym stopniu rozdrobnienia oraz podwyższonej trwałości, możliwe do spożycia bez specjalnego przygotowania na zimno, np.: szynki, polędwice, kiełbasy suche i podsuszane, kabanosy, wędzonki. Kiełbasy i wyroby garmażeryjne z nadzieniem lub przyprawami, możliwe do spożycia na zimno lub po podgrzaniu, w postaci pasztetów, pieczeni, salcesonów itp.
Ogólna przewidywana masa zamawianych wyrobów w tej grupie: 22.000 kg.

Szczegółowy wykaz asortymentowy pożądanych towarów przedstawiony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

2. Dostarczany towar powinien odpowiadać Polskiej Normie lub opisowi cech właściwych dla danego wyrobu oraz nadanej przez producenta nazwie. Opis ten należy zamieścić w “Wykazie wyrobów proponowanych do realizacji zamówienia” sporządzonym przez wykonawcę i dołączonym do oferty.
3. Każda dostarczana partia towaru winna być zaopatrzona w aktualne świadectwo badań weterynaryjnych oraz powinna mieć określony i oznaczony termin przydatności do spożycia.
4. Dopuszcza się rozszerzenie asortymentu zamawianych towarów w trakcie trwania umowy o wyroby nowo wprowadzane na rynek.
5. Z dostawą wiąże się usługa transportowa i rozładunek u zamawiającego.
6. Dostawa towaru w ciągu maksymalnie 12 godzin od złożenia zamówienia.
7. Identyfikalność partii produktu – specyfikacja każdej partii.
8. Produkty najwyższej jakości, nie mrożone, bez hermetycznych opakowań.
9. Książeczka zdrowia dostawcy oraz książeczka sanitarna pojazdu do wglądu przy każdej dostawie.
10. W przypadku stwierdzenia na dostarczanym towarze uszkodzeń, niewłaściwego zapachu – dostawca wymieni całą partię towaru do godziny 15.00 w tym samym dniu.
Podana ilość zamawianych produktów nie jest wielkością ostateczną i może się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego, łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokonał szacowania na podstawie zgłoszonej liczby gości w roku 2021. Zapotrzebowanie na dostawy produktów może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości gości hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiany dokonane zostaną w formie pisemnego aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625035,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696254,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693069,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST FOOD Joachim Antkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972076353

7.3.3) Ulica: Węgierska 1/15

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693069 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.